Σκουπίδια... Πολλά από αυτά χρήσιμα! Ανακύκλωση και Renovation!

Η σκέψη του να ψάξω μέσα στα σκουπίδια μου φέρνει το λιγότερο αηδία! Πολλοί όμως συνάνθρωποί μας το έχουν κάνει επάγγελμα. Μαζεύουν ότι μπορείτε να φανταστείτε. Από χαρτικά, μεταλλικά και πλαστικά αντικείμενα προς ανακύκλωση, μέχρι έπιπλα! Πολλές φορές έχω αναφερθεί σε αυτό σε διάφορα άρθρα μου. Περισσότερο από όσο ποτέ όμως αυτήν την περίοδο όλο και περισσότεροι ψάχνουν στα σκουπίδια ακόμη και για φαγητό! Πρόσφατα είδα μία πολύ καλοστεκούμενη κυρία, με πολύ εντυπωσιακά ρούχα, να ψάχνει στα σκουπίδια δίπλα στο super market για φαγητό! Αλλά δεν θέλω να σταθώ σε αυτήν την περίπτωση. 


Πολλές φορές η αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι δεν αντιλαμβάνονται την αξία κάποιου πράγματος και το πετάνε. Ενώ με μερικές επιδιορθώσεις θα μπορούσε να γίνει καινούριο και καλύτερο! Έχω μία φίλη που μερικές φορές βρίσκει κατά τύχη πολλά πράγματα παρατημένα στα σκουπίδια και τα ανακαινίζει. Το αποτέλεσμα είναι φανταστικό! Δείτε μερικές φωτογραφίες... θα μπορούσα να βάλω πάρα πολλές αλλά θα δείτε τις υπόλοιπες στο ιστολόγιό της...

ΠΡΙΝ
ΜΕΤΑ

ΠΡΙΝ
ΜΕΤΑ


ΠΡΙΝ

ΜΕΤΑ

Μην ξεχνάτε! Όλα αυτά που βλέπεται ήταν παρατημένα στα σκουπίδια! Και τι ωραία στολίδια γίνανε για ιδιαίτερες γωνιές στο σπίτι! Επιπλέον, είναι φοβερά αναζωογονητικό όταν ξέρεις ότι το έχεις φτιάξει εσύ! Βέβαια, υπάρχει και η πρακτική μεριά του πράγματος. Δηλαδή, θέλει να έχετε έναν χώρο να διαθέσετε για τέτοιες κατασκευές. Σίγουρα όποιος έχει μεράκι κάτι θα βρει ;-)

Πριν αρκετό καιρό είχα δει να 'περιμένει' δίπλα σε έναν κάδο σκουπιδιών μία παλιά γραφομηχανή. Δεν ξέρω, αλλά την ερωτεύτηκα! Φώναξα τον ξάδερφό μου και με βοήθησε να την μεταφέρω καθότι και βαριά. Δεν έχω καταφέρει να την φτιάξω, όμως σίγουρα θα γίνει. Αχ αν με διαβάσει η φίλη μου η παραπάνω θα με κράξει! Δείτε... δεν είναι υπέροχη;


Την επόμενη φορά λοιπόν που είναι να πετάξετε κάτι, αναρωτηθείτε εάν τελικά μπορεί να γίνει πραγματικά χρήσιμο!

:-)

4 σχόλια:

  1. Είμαι οπαδός του "παίρνω το τίποτα και το κάνω κάτι" For ever and ever! Οπότε, πιάσε δουλειά με τη γραφομηχανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωχ......τωρα ειδα την γραφομηχανη!!!!!!!!
    ααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!
    τυχερηηηηηηηηη!!!!!!!!προσεχε κακολοιρα μου τι θα κανεις!!!!
    φιλιαααα και καλο τριημεροοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.