Guest post by Penny "Όλες οι blogger μαζί"


Ναι ξέρω αγαπητοί μου, έχουμε καιρό να ανεβάσουμε guest post και έχετε δίκιο. Εγώ φταίω που δεν τους έχω κυνηγήσει όπως πρέπει ;)
Ερχόμαστε λοιπόν να γνωρίσουμε μία blogger που είναι πολλά υποσχόμενη, μιας και η θεματολογία του ίδιου του ιστολογίου της μας έχει φέρει εμάς όλους τους bloggers πιο κοντά... Φυσικά αναφέρομαι στην Πένυ και στο ιστολόγιό της "Όλες οι Blogger μαζί".
Της ζήτησα λοιπόν να μου ετοιμάσει ένα guest post με θέμα "ποιά είναι η Πένη πίσω από το blog;"
 
Γεια σας, η αγαπημένη μου Kalli μου ζήτησε να γράψω ένα guest post με θέμα "ποιά είναι η Πένυ πίσω από το 'όλες οι bloggers μαζί; ".
Την ευχαριστώ πολύ για αυτό & της εύχομαι ότι καλύτερο.
Να σας συστηθώ λοιπόν με λένε Πένυ, είμαι 24 χρονών (τον Απρίλιο πάμε στα 25 ), ασχολούμαι με πολλά πράγματα, κάνω μεταπτυχιακό στο τμήμα ΜΜΕ (δυστυχώς τα Πανεπιστήμια είναι κλειστά & έχει πάει πίσω το μεταπτυχιακό μου), λατρεύω να γράφω στα 7 blogs μου & φυσικά είμαι περήφανη που είμαι εθελόντρια σε Δήμους & σε κάποια ιδρύματα, νοσοκομεία (φροντίζω μωρά). 
Η ιδέα του να ενώσω όλες τις Blogger προέκυψε από το γεγονός ότι έβλεπα πολλά ιστολόγια που άρεσαν & δε τα συγκρατούσα τα ονόματα τους, όμως το κυριότερο ήταν ότι ήθελα & θέλω για μια φορά να μην υπάρχει γυναικείος ανταγωνισμός, να μην υπάρχουν ξεκατινιάσματα & να μπορώ να μπαίνω σε μια ομάδα να λέω καλημέρα & να μου απαντάνε όλες.... Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να γνωρίζεις νέα άτομα & να μοιράζεσαι απόψεις, συμβουλές.
Θέλω μέσα από αυτό να μας μάθει ο κόσμος γιατί φυσικά θα κάνουμε bazaar, θα βοηθάμε ιδρύματα, θα λέμε η μια στην άλλη τα πιο τρελά μας όνειρα μέσα από τα blogs μας.
Άλλα για μένα: Λατρεύω το blogging, τον χορό, το μαγείρεμα & να βοηθάω τους άλλους.
Σιχαίνομαι : τους εγωιστές, τους ψεύτες & τους πρώην που το παίζουν κάποιοι.
Όσον αφορά την προσωπική μου ζωή είμαι ελεύθερη & ωραία (καλύτερα ελεύθερη παρά να έρχομαι 2η).
Kalli μου σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις!!
Σας φιλώ,
Gossip_Love

2 σχόλια:

  1. πωπωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω love you σε ευχαριστώ πολύ :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το ήξερα αυτό το blog για να είμαι ειλικρινής! Καλή συνέχεια στην προσπάθεια σου Πένυ!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.