ωραίες ιδέες!
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ!!!! Πρωτη φορά βλέπω τέτοια πρόταση,μ ένα θέμα βέβαια στο κόψιμο,αλλά ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΟΟΟ.
Τι όμορφες ιδέες! Ειδικά αυτό το μαύρο που μπορείς να γράψει με κιμωλία τέλεια ιδέα!
Your comments make me smile :-)
3 Σχόλια
ωραίες ιδέες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ!!!! Πρωτη φορά βλέπω τέτοια πρόταση,μ ένα θέμα βέβαια στο κόψιμο,αλλά ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΟΟΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι όμορφες ιδέες! Ειδικά αυτό το μαύρο που μπορείς να γράψει με κιμωλία τέλεια ιδέα!
ΑπάντησηΔιαγραφήYour comments make me smile :-)