Σύβοτα: Η ριβιέρα της Ηπείρου, της Άννας Δημητριάδου!

Αποφασίσαμε να τα επισκεφθούμε χωρίς να έχουμε ιδιαίτερες απαιτήσεις... Τα επιλέξαμε κυρίως για οικονομικούς λόγους μιας και το budget δεν ευνοούσε ιδιαίτερα τις διακοπές σε νησί! Και φυσικά είναι ένας  ευκολοπροσβάσιμος  προορισμός!

Αυτό που αντικρίσαμε μόλις μπήκαμε στα Σύβοτα ήταν ένα μέρος με ζωή! Πολύ ζωή και χαμογελαστά πρόσωπα! Κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά και της νύχτας, ανακαλύψαμε ότι συνδυάζει  τον κοσμοπολίτικο αέρα ριβιέρας με την ηρεμία και τον εξωτισμό του νησιού...
Μετά από διεξοδική αναζήτηση καταλύματος που είχε προηγηθεί, αποφασίσαμε να μείνουμε στο ‘Hotel  Oriana’. Αποδείχθηκε σοφή επιλογή, καθώς είναι στο ιδανικό σημείο των Συβότων. Δίπλα στο κέντρο (5 λεπτά με τα πόδια) αλλά και σε πολύ ήσυχο σημείο!

Μας είχαν προδιαθέσει πολύ ευχάριστα ήδη η κυρία Πανωραία και ο Παναγιώτης που είναι οι  ιδιοκτήτες,  αλλά μας το επιβεβαίωσε και η εικόνα των δωματίων αλλά και ολόκληρου του ξενοδοχείου! Πλήρως ανακαινισμένο και πολύ πολύ καθαρό (δεν νομίζω ότι έχω ξαναδεί τόσο καθαρό ξενοδοχείο είναι η αλήθεια), το χαρακτηρίζω Boutique! Ζεστό και πολύ προσωπικό περιβάλλον! Ακριβώς όπως και οι άνθρωποι που το πλαισιώνουν! Φέτος κλείνει τα 20 του χρόνια! Μεγάλα και άνετα δωμάτια με μπαλκόνι, πεντακάθαρα και πλήρως εξοπλισμένα!
Και προσωπικά το δικό μου αγαπημένο, ο κήπος! Ναι!! Το ξενοδοχείο διαθέτει ένα μεγάλο κήπο σε επίπεδα μέσα σε δέντρα, που χαίρεσαι να απολαμβάνεις τον πρωινό καφέ σου και όχι μόνο!

Δείτε το εδώ: http://www.hoteloriana.com/

Η δεύτερη και πραγματικά υπέροχη έκπληξη που μας περίμενε, ήταν οι παραλίες της περιοχής! Καταγάλανα, καθαρά νερά σε πανέμορφες μικρές και μεγάλες παραλίες, νησάκια και κολπίσκους! Ξεχωρίσαμε μερικές που μας συνεπήραν!

Την πρώτη μέρα αποφασίσαμε να πάμε κάπου κοντά για να έχουμε μία πρώτη εικόνα! Επιλέξαμε τον ‘Γαλλικό Μώλο’. Είναι εύκολα προσβάσιμος από ένα μονοπάτι στη δεξιά άκρη του λιμανιού. Είναι μία αμμώδης στενή παραλία που διαθέτει  bar
Οι τιμές ήταν κάτι παραπάνω από καλές! Η θάλασσα ήταν σχετικά ζεστή και πολύ καθαρή!

Τις επόμενες ημέρες αποφασίσαμε να εξερευνήσουμε και τις υπόλοιπες παραλίες της περιοχής των Συβότων και όχι μόνο, ξεκινώντας από το Καραβοστάσι! Θα την χαρακτήριζα ως μία ατελείωτη αμμώδης παραλία, με υπέροχα βαθιά και δροσερά νερά.
Διαθέτουν και οργανωμένα σημεία (είπαμε είναι τεράστια παραλία) με ταβέρνες και bar, επίσης σε πολύ λογικές τιμές!

Οι  παραλίες  που μας έκαναν την μεγαλύτερη εντύπωση όμως, βρίσκονταν στα μικρά νησάκια γύρω από τα Σύβοτα και ήταν η Πισίνα και το Διαπόρι! Ξεκινήσαμε αρκετά πρωί με το θαλάσσιο ταξί και επισκεφθήκαμε πρώτα τις σπηλιές των γύρω νησιών και αμέσως μετά την Πισίνα, η οποία ονομάζεται έτσι λόγω του χρώματος του νερού. Μαγευτήκαμε! Ένας μικρός  κόλπος, προσβάσιμος μόνο με βάρκα, με πεντακάθαρα, γαλαζοπράσινα και δροσερά νερά, που θα σας μείνουν απλά αξέχαστα! Σκέτη απόλαυση!

Tip: Επισκεφθείτε την νωρίς για να την ευχαριστηθείτε, γιατί μετά τις 10:30 μαζεύει πολύ κόσμο (μέχρι από το νησί της Κέρκυρας...)!

Με το ίδιο θαλάσσιο ταξί και χωρίς επιπλέον χρέωση, πήγαμε στην διπλανή παραλία, το Διαπόρι. Μία μικρή  παραλία, με υπέροχα νερά η οποία βρίσκεται στο πέρασμα ανάμεσα στα 2 νησάκια των Συβότων.  Μπορείτε να την επισκεφτείτε μόνο με βάρκα.
Προμηθευτείτε όλα τα απαραίτητα, καθώς είναι απόλυτα παρθένα παραλία, όπως και η Πισίνα!

Στην επόμενη μας εξόρμηση για μπάνιο επιλέξαμε την παραλία Μπέλα Βράκα, μιας και βρίσκεται πολύ κοντά στο ξενοδοχείο που μέναμε, μόλις 10 λεπτά με τα πόδια! Απίστευτη παραλία! Βρίσκεται στο νησάκι Μουρτεμένο και περνάτε διασχίζοντας την θάλασσα με τα πόδια (το νερό είναι πολύ πολύ ρηχό σε εκείνο το σημείο)!

Tip: Εφοδιαστείτε με τα απαραίτητα, μιας και δεν υπάρχει κάτι για καφέ ή φαγητό!

Έχοντας  χορτάσει τις παρθένες παραλίες  της περιοχής, αποφασίσαμε να επισκεφθούμε κάποια οργανωμένη! Επιλέξαμε την Μικρή Άμμο. Μία πολύ όμορφα οργανωμένη (και με parking) παραλία για πιο απαιτητικούς παραθεριστές... Λογικότατη τιμή στον καφέ, αλλά με επιπλέον χρέωση στις ξαπλώστρες (δικαιολογείται βέβαια αν κρίνουμε βάση των εγκαταστάσεων του bar)
Απολαυστικότατη η θάλασσα αλλά δεν σας την προτείνουμε αν προτιμάτε τις πιο ήσυχες παραλίες!

Η ημέρα όμως που πραγματικά μας έμεινε αξέχαστη ήταν αυτή που αποφασίσαμε να επισκεφθούμε τους Παξούς – Αντίπαξους με ιστιοπλοϊκό! Έχοντας απορρίψει σαν ιδέα την συγκεκριμένη εκδρομή με τα συνηθισμένα καραβάκια που στοιβάζουν 200-250 άτομα και δεν μπορείς να ευχαριστηθείς όσο θέλεις την εκδρομή, καταλήξαμε στο ιστιοπλοϊκό!

Έχοντας βρει φοβερό value στην τιμή της εκδρομής που μας έδινε ο καπετάνιος (ελάχιστα μικρή η διαφορά από τα πιο μεγάλα καράβια που αναφέραμε πιο πριν) δεν το σκεφτήκαμε και πολύ! Ξεκινήσαμε λοιπόν νωρίς το πρωί 8 άτομα το ταξιδάκι μας προς τα υπέροχο νησί των Παξών! Μία υπέροχη διαδρομή με άριστο καιρό και πολύ ωραία παρέα, φτάσαμε στον Γάιο, όπου κάναμε τη βόλτα μας και ήπιαμε τον καφέ μας χωρίς να μας πιέζει ο χρόνος!
Φυσικά δεν παραλείψαμε να κάνουμε και μία (ή και πολλές βουτιές)...

Επόμενη στάση, η δική μου αγαπημένη παραλία, το Βουτούμι! Έρωτας με την πρώτη ματιά! Θα μπορούσα να την χαρακτηρίσω ως την ωραιότερη παραλία που διαθέτει η Ελλάδα! Καταγάλανα, διάφανα νερά, που κάνουν τα σκάφη να μοιάζουν πως αιωρούνται πάνω από το βυθό! Βουτήξαμε και κολυμπήσαμε μέχρι την παραλία! Περάσαμε 3 υπέροχες ώρες εκεί και δεν μπορούσαμε να τη χορτάσουμε!
Πήραμε το δρόμο της επιστροφής με πολύ βαριά καρδιά...

Πέραν όμως των εκπληκτικών παραλιών που έχουν τα Σύβοτα, υπάρχει και πολύ έντονη νυχτερινή ζωή στην περιοχή! Λογιών μαγαζάκια όπου θα βρεις ό,τι μπορείς να φανταστείς, εστιατόρια, πισταρίες, ζαχαροπλαστεία με γευστικότατα παγωτά, bar και καφετέριες!
Εμείς ξεχωρίσαμε μερικά από αυτά!

-         ~ Steak House για τους λάτρεις των ψητών, σε όμορφο περιβάλλον, με μεγάλες και γευστικές μερίδες,
-         ~ Mediterraneo Pizza, με ξύλινο φούρνο και γευστικές πίτσες και μακαρονάδες,
-         ~ Ουζερί ‘Διαπόρι’ μέσα στο κέντρο των Συβότων, με πολύ ωραίες γεύσεις αλλά και πολύ οικονομικό,
-          ~ Ζαχαροπλαστείο ‘Μελένιο’ με εξαιρετικά σπιτικά παγωτά σε μεγάλη ποικιλία γεύσεων και μερίδες με μικρά βαφλάκια με επικάλυψη μερέντας (καταπληκτικά!!)

Μερικά πράγματα που θα πρέπει να θυμάστε όταν θα πάτε στα Σύβοτα:

~ Σε περίπτωση που αποφασίσετε να πάτε εκδρομή στα νησάκια με το θαλάσσιο ταξί, έχετε υπόψη σας ότι θα πρέπει να ξεκινήσετε αρκετά νωρίς  το πρωί (περίπου στις 8:30), για να απολαύσετε τις παραλίες χωρίς κόσμο (ιδιαίτερα την Πισίνα).
Το θαλάσσιο ταξί το πληρώνετε μία φορά στην πρώτη επιβίβαση και σας αφήνει είτε στην Πισίνα, είτε στο Διαπόρι (μπορείτε να επισκεφθείτε και τις 2 παραλίες εναλλάξ). Από εκεί και πέρα περνάει ανά μία ώρα για να αφήσει την επόμενη ‘κούρσα’ του και να επιβιβάσει αυτούς που θέλουν να αναχωρήσουν!

~ Δεν επιλέξαμε (και ούτε το προτείνω σε εσάς) να νοικιάσουμε βαρκούλα για να επισκεφθούμε μόνοι μας τις 2 αυτές παραλίες στα γύρω νησάκια. Πολύ υψηλή ενοικίαση και οι βενζίνες δικές μας. Και μεταξύ μας δεν είναι ότι καλύτερο να έχεις να κοντρολάρεις μία βάρκα (ρίξε – μάζεψε άγκυρα, πρόσεχε τα βράχια, μην βγαίνεις μέχρι έξω στην παραλία γιατί απαγορεύεται – Επιτρέπεται μόνο στα ταξί και από ειδικό σημείο). Πάρτε ένα θαλάσσιο ταξί και κάντε τη ζωή σας πιο εύκολη. Και κρατήστε την τσέπη σας γεμάτη!

~ Κάτι που επίσης έχει φοβερό value και από οικονομική αλλά και από άποψη ποιότητας, είναι το ιστιοπλοϊκό για την εξόρμηση στους Παξούς! Είστε άνετοι και πιάνετε κουβέντα με τα υπόλοιπα (ελάχιστα) άτομα που είναι μαζί σας στην εκδρομή! Τα αναψυκτικά, οι χυμοί και οι μπύρες είναι on the house και έχεις την πολυτέλεια να επιλέξεις πόση ώρα θα καθίσεις σε όποιο μέρος θέλεις , χωρίς να σε πιέζει ο χρόνος!
      Εμείς επιλέξαμε τον Νίκο για καπετάνιο μας (6972.35.82.71) στην εκδρομή των Παξών αλλά και στην βόλτα μας για τα νησάκια!

Σίγουρα σε επόμενες διακοπές θα επισκεφθούμε ξανά τα Σύβοτα! Έχει γίνει ένας από τους αγαπημένους μας προορισμούς πλέον! Πανέμορφη περιοχή, εξαιρετικές παραλίες και επιλογές για κάθε τσέπη και γούστο!