Monoi set giveaway / Εληξε

Τα αγαπημένα μου προϊόντα Yves Rocher τα γνωρίζετε. Σας έχω μιλήσει και σας έχω δείξει πολλά. Επειδή πολλές τα αγαπήσατε ετοίμασα διαγωνισμούλη!

Monoi set giveaway Kalli's blog
Το χαρακτηριστικό της σειράς Monoi είναι το άρωμα Γαρδένιας! Επέλεξα 3 προϊόντα λοιπόν, για να έχετε την απόλυτη εμπειρία αρωμάτων και υφών!

* Κολόνια
* Σαμπουάν και Ντους μαζί
* Ενυδατικό Αρωματικό Νερό

Θα μπορούσα να σας γράφω σελίδες για αυτά τα προϊόντα. Συνήθως τα χρησιμοποιούμε τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά ουσιαστικά είναι για all season!
Το ενυδατικό αρωματικό νερό το έχω χρησιμοποιήσει και ως άρωμα, ψεκάζοντας μία φορά απευθείας απάνω στο ρούχο. Ακόμη, το έχω χρησιμοποιήσει και ως αρωματικό χώρου, είτε προσθέτοντας μερικές σταγόνες σε νερό πάνω από κεράκι ρεσό, είτε ψεκάζοντας απευθείας απάνω στα λευκά είδη, είτε ακόμη ψεκάζοντας στο φίλτρο του κλιματιστικού.
Το σαμπουάν ντους μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τα μαλλιά και για το σώμα. Έχει πιο ήπια μυρωδιά από την κολόνια ή το αρωματικό νερό, αφήνει όμως ελαφρώς αρωματισμένα μαλλιά και σώμα. Ενώ η επιδερμίδα μένει ενυδατωμένη και βελούδινη.
Η κολόνια έχει το απόλυτο άρωμα Γαρδένιας!

Extra tip: Χρησιμοποιήστε συνδυαστικά τα προϊόντα για την απόλυτη εμπειρία αρώματος Γαρδένιας!

Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν έχουν πάραμπενς, ενώ οι συσκευασίες είναι ανακυκλώσιμες. Για περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα μπορείτε να επισκεφθείτε την σελίδα Beauty Advisor Kalli ή να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω του blog.

Για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό θα πρέπει να ακολουθήσετε τους παρακάτω όρους υποχρεωτικά:

1. Like στις σελίδες Kalli's blog και Beauty Advisor Kalli
2. Συμπλήρωση της φόρμας που θα βρείτε παρακάτω.
3. Κοινοποίηση δημόσια τον διαγωνισμό μέσω facebook.*

Ο διαγωνισμός ισχύει μέχρι τις 19 Φλεβάρη, ημέρα Τρίτη! 
Όλοι οι παραπάνω όροι είναι υποχρεωτικοί. Τα στοιχεία της φόρμας διαγράφονται μετά την λήξη του διαγωνισμού. Το δώρο δεν ανταλλάσσετε, ούτε μεταβιβάζετε.  

*μόνο σε περίπτωση που δεν έχετε προφίλ facebook, μπορείτε να κάνετε κοινοποίηση του διαγωνισμού μέσω instagram δημόσια, κάνοντας tag το blog

Θα χαρώ να μου πείτε εάν έχετε δοκιμάσει άλλα προϊόντα της εταιρείας Yves Rocher. 
Καλή επιτυχία σε όλους! :) 

ΝΙΚΗΤΡΙΑ

ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Συγχαρητήρια!


1 σχόλιο:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν Yves Rocher, όμως η αδερφή μου έχει το ξηρό έλαιο αυτής της σειράς και μυρίζει υπέροχα! Και αν είμαι τυχερή, θα της χαρίσω το σετ! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.