Learn about AntiAge Global day care

 Λάτρεψα την Κρέμα Ημέρας AntiAge Global!!! 

Κοντεύοντας τα 40 και θέλοντας να αντικαταστήσω την κρέμα ημέρας μου, την Elixir, που χρησιμοποιούσα μέχρι πρόσφατα, επέλεξα η επόμενή μου κρέμα ημέρα να είναι η AntiAge Global! Και δεν το μετάνιωσα...


Την λάτρεψα και σου δίνω τους λόγους για να την λατρέψεις κι εσύ...

Έχει πουδρέ υφή κι αυτό την κάνει σαν βελούδινη και κάνει και την επιδερμίδα μου σαν βελούδινη! Μυρωδιά απίθανη! Αμέσως φωτίζεται η επιδερμίδα μου κάθε πρωί που θα την βάλω! Δεν αφήνει λιπαρότητα, αλλά ενυδατώνει και διαρκεί μέχρι το βράδυ!

Έχει γίνει η αγαπημένη μου κρέμα περιποίησης για την ημέρα και σύντομα θα ακολουθήσει και ο ορός της ίδιας σειράς για να έχω τα μέγιστα αποτελέσματα αντιγήρανσης!


Η υφή της κρέμας ημέρας είναι ανάλαφρη, πουδρέ και ενυδατική, αφήνοντας την επιδερμίδα βελούδινη και απαλή. 
Η κρέμα ματιών απλώνεται ομοιόμορφα και με συστηματική χρήση τα αποτελέσματα είναι ορατά από τις πρώτες εφαρμογές.

Ενισχύει την ανανέωση των κυττάρων του δέρματος κατά 20% μέσα σε μόλις 72h.
Βελτιώνει την κυτταρική επικοινωνία.
Αμέσως μετά την εφαρμογή οι ρυτίδες μειώνονται και το δέρμα δείχνει αναζωογονημένο.
Μέρα με τη μέρα το δέρμα ενδυναμώνεται, γίνεται πιο σφριγηλό και ανακτά την χαμένη του λάμψη.


- 0% ορυκτά έλαια
- Vegan σύνθεση
- ανακυκλώσιμες συσκευασίες


Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και πως μπορείτε να αποκτήσετε τα προϊόντα με επιπλέον έκπτωση μελών, στείλτε μου email!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.