Κινηματογράφο με τα παιδιά

10:11 π.μ.
Τελικά ποτέ δεν ξέρεις πως μπορεί να αντιδράσει ένα παιδί.

Εχθές ήταν η πρώτη μας επίσκεψη στον κινηματογράφο με τον υιό μου. Η κόρη έχει ξαναπάει, δεν ήταν κάτι νέο για εκείνη. Κι ενώ νόμιζα πως θα τον ενθουσίαζε, τελικά τον ενθουσίασε περισσότερο η ιδέα παρά το ίδιο το γεγονός.

Παρακολουθήσαμε την παιδική ταινία Αεροπλάνα της Disney μεταγλωτισμένη. Οκ... δεν μας άρεσε. Περισσότερο σε εντυπωσιάζει με τα εφέ και τα κόλπα των αεροπλάνων στον αέρα. Δεν είχε το γέλιο που σου βγάζουν άλλες παιδικές ταινίες όπως το Ice Age. Ίσως και για αυτό να μην τους τράβηξε το ενδιαφέρον και για αυτό βαρέθηκαν σχεδόν από τα πρώτα λεπτά.

Ο υιός ζήταγε να πάμε σπίτι. Στο τέλος έποιασε κουβέντα με ένα παιδάκι που καθόταν παραδίπλα μας. Η κόρη μου κόντεψε να κοιμηθεί χαχαχαχα. Εγώ γύρισα με τρελό πονοκέφαλο και κακοκεφιά μιας και επί μιάμιση ώρα καθίσαμε και παρακολουθούσαμε μία ταινία που τελικά δεν μας άρεσε.


ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ (PLANES) - μεταγλωττισμένο στα... από myfilm-gr

Σας βάζω το τρέιλερ για να το δείτε και εσείς -όσοι δεν το έχετε δει-.

Βέβαια ο ενθουσιασμός για να ξανά επισκεφθούμε τον κινηματογράφο δεν έχει φύγει.

Μάλλον μας τράβηξαν τα παιχνίδια που είδαμε γύρω γύρω και το ποπ-κορν ;)

 

5 σχόλια:

  1. Τελικά προτιμήσατε τα αεροπλάνα από τον απαισιότατο εεεε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααμ για αυτό σου είπα εγώ..... δείτε τον απαισιότατο.... Δεν άκουγες!!!

      Διαγραφή
    2. Καλά δεν μας βλέπω να ξανά πηγαίνουμε κινηματογράφο...

      Διαγραφή
  2. έχεις βραβείο Kalli μπες στο blog μου για να το πάρεις :)
    http://bloggerlovesg.blogspot.gr/2013/11/awards.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οοοο σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Πέννυ!! σύντομα θα απαντήσω ;)

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.