Bloggάρω γιατί... Vol 1

Η ιδέα όπως είπαμε ξεκίνησε από αυτό εδώ το blog... μπορείτε να δείτε το αρχικό post εδώ... Σε συνεργασία πλέον με το blog "όλες οι bloggers μαζί", προωθούμε την ενέργεια για όλους τους bloggers και το "keep bloging" γίνεται πλέον κίνημα! 
Απαντήσεις των φίλων bloggers ακολουθούν από κάτω και φυσικά μπορείτε να τους επισκεφθείτε στα blog τους με το λινκ που θα βρείτε κάτω από κάθε απάντηση... για πάμε...




Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία, σαν νέα blogger και μαμά έχω να πώ ότι ξεκίνησα να γράφω ή καλύτερα να μοιράζομαι σαν ψυχοθεραπεία, από όλα αυτά που γίνονταν γύρω μου, και ψάχνοντας να βρω μαμάδες που θα με καταλάβαιναν, που ίσως περνούσαν τα ίδια με μένα. Αυτό γράφω και στην σελίδα "για μένα" στο Blog Μου
" Γειά σας! Είμαι η Βικτώρια, κατάγομαι από την πανέμορφη Χαλκιδική και μένω στη Θεσσαλονίκη. Είμαι μαμά του μικρού Δημήτρη που γεννήθηκε τον Μάιο του 2010. Με την γέννηση του γιού μου άρχισε μια νέα συναρπαστική σελίδα στη ζωή μου!
Αυτά που θεωρούσα σημαντικά μέχρι τότε ξαφνικά έπαψαν να είναι και δεν μπορώ κάν να θυμηθώ πως ήταν η ζωή μου πριν το παιδί μου!
Η γέννηση του μου έφερε πολλές αλλαγές στην ζωή μου και από γυναίκα της καριέρας στα 33 μου χρόνια αποφάσισα βάλω μια τελεία και να ξεκινήσω μια ζωή πιο χαλαρή, να χαίρομαι αποκλειστικά τον γιο μου και την οικογένεια μου και να ασχολούμαι μόνο με πράγματα που με ευχαριστούσαν από παιδί : τις χειροτεχνίες, το κέντημα, το διάβασμα, την ανακύκλωση, τις φιλανθρωπίες.
Γιατί όπως λέει και η αγαπημένη μου γιαγιά Ελένη ¨Η ζωή είναι εύκολη, εμείς την κάνουμε δύσκολη!¨
Δημιούργησα αυτό το blog με κεντρική ιδέα να εξυμνήσω (σε μία περίοδο που όλοι κατακρίνουν την Ελλάδα) την ελληνίδα μάνα και γιαγιά αλλά και να κρατήσω συντροφιά στις άλλες μαμάδες του διαδικτύου προσφέροντας τους ιδέες για να περνάνε τέλεια με τα μικρούλια τους αλλά και μαθαίνοντας παράλληλα μέσα από εσάς το πώς να είμαι η τέλεια μαμά!"
 cook18 από το ιστολόγιο "Cook the Book"
πριν 5 περιπου χρόνια ξεκινώντας το cook the book έψαχνα συνοδοιπόρους σε κουζίνες και βιβλιοπωλεία...τώρα πια έχω βρει και με το παραπάνω...και όσο και να αγαπω ΦΒ και τουιτερ το μπλογκακι μου είναι η ξεχωριατή μου αγαπη...www.cookthebook.blogspot.com
καλως σας βρηκα!
Το αγαπημενο μου χομπυ ειναι το scrapbooking... Το scrapbooking ειναι ενα χομπι που αρχισε να εχει φανατικους θαυμαστες τα τελευταια μολις χρονια στην Ελλαδα.
Φτιαχνοντας το blog μου οχι μονο μοιραζομαι τις δικες μου δημιουργιες αλλα παρακολουθω αναλογα blog για να ενημερωνομαι, να παιρνω ιδεες και γενικα να μοιραζομαι με αλλους ανθρωπους την ιδια τρελα!!!1 :-)
Πρώτη επαφή με Pc στα 14. Ήταν τότε που λειτουργούσε μόνο με δισκέτα!!!! Με μάγεψε!!!Εντάξει δεν είμαι 100, 36 είμαι! Μετά λόγω δουλειάς περνούσα πάνω από 8 ώρες μπροστά σε μια οθόνη. Γενικά δεν σταμάτησα ποτέ να παρακολουθώ, να διαβάζω, σεμινάρια κτλ κτλ. Άρχισα να ασχολούμαι με το blogging to 2007. Χρονιά σταθμός με τη γέννηση του τρίτου μου παιδιού, το οποίο γεννήθηκε με μια σπάνια πάθηση για την οποία το ελληνικό διαδίκτυο δεν έδινε πληροφορίες. Το 2009 έθεσα σε λειτουργία το πρώτο μου blog για την συγκεκριμένη πάθηση και πριν 1 χρόνο το αντίστοιχο φόρουμ με σκοπό να βάλω το πρώτο λιθαράκι για να το βρουν οι επόμενοι και να μην ψάχνονται όπως εγώ. Στη συνέχεια έστησα άλλα 2 blog για επαγγελματική χρήση σε τρίτους (αφιλοκερδώς)και μόλις πριν 1 μήνα λειτούργησε και το δικό μου πια το blogόσπιτο "Είμαι Παιδί"
Το blogging είναι πολλά πράγματα, είναι επικοινωνία, είναι ενημέρωση και ένας σύγχρονος τρόπος έκφρασης.
Η καλύτερη ψυχοθεραπεία το blog μου για εμένα....

χμμμ γιατί bloggάρω...να μια καλή ερώτηση!!!
bloggάρω γιατί το έχω ως χόμπι,μ αρέσει να μοιράζομαι με άλλες κοπέλες τις απόψεις μου,να συζητάω μαζί τους...έτσι γνωρίζεις κόσμο,μαθαίνεις τη γνώμη τους.Το blog το βλέπω σαν τετράδιο που γράφεις τα συναισθήματα σου,αυτά που θες να μοιραστείς!!!
Τo blog το λατρεύω!!!!!

Γιατί λοιπον μ’αρεσει τόσο πολύ να bloggarw? Καταρχήν μου αρέσει το γράψιμο… από παιδάκι ήδη έγραφα όμορφες εκθέσεις ενώ καταβρόχθιζα ότι εκθεσολόγιο κυκλοφορούσε τότε. Πάντα μου άρεσε και προτιμούσα να εκφράζομαι γραπτά παρά προφορικά. Νιώθω ότι κάνω κατάθεση ψυχής στο χαρτί ή πια… στην οθόνη και ξαλαφρώνω. 
Δευτερον μου αρέσει να μοιράζομαι τις σκέψεις μου, τις εμπειρίες μου, τη γνώση μου σε διάφορα πράγματα όπως τεχνολογικά, τις απόψεις μου (δεν το βουλώνω καμιά φορά!!!), διάφορες ιδέες και μικρές ανακαλύψεις, με άλλους.
... διάβασε περισσότερα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.