La La Land ...ρομαντική ταινία!

5:13 μ.μ.
Είμαι ρομαντική, τι να κάνω; Θα κλάψω με ένα τραγούδι που θα ακούσω και θα μου φέρει μνήμες, όπως και με μια ταινία που θα με συγκινήσει! Όπως αυτή, η La La Land...

La La Land ...ρομαντική ταινία! Kalli's blog


Ρομαντική, με αρκετό τραγούδι και χορό, χωρίς να την κάνει όμως κουραστική. Τόσο όσο, ώστε να σε διασκεδάσει μα και να σε συγκινήσει. Από την πρώτη σκηνή, με το που ξεκινάει η ταινία, σε έναν αυτοκινητόδρομο με πάρα πολύ μποτιλιάρισμα, ξεκινά το τραγούδι, ο χορός και ζωηρά χρώματα κυριαρχούν. Όταν ξαναβρεθείς σε μποτιλιάρισμα, θυμήσου αυτή τη σκηνή και δεν θα βαρεθείς ποτέ ξανά!
Η ιστορία... τι άλλο από ένα ζευγάρι που κυνηγάει τα όνειρά του. Που στην αρχή ζει τον έρωτα, αυτόν τον έρωτα που πετάς στα ροζ συννεφάκια και όλα τα βλέπεις ροζ. Ακόμη και στις πιο άσχημες ημέρες τα βλέπεις όλα ροζ.


Ώσπου... όλο αυτό το ροζ τελειώνει και προσγειώνεσαι ανώμαλα και βλέπεις την πραγματικότητα. Μη μου πείτε πως κι εσείς δεν έχετε ζήσει κάτι αντίστοιχο στην ζωή σας; Όλοι μας. Και μην μου πείτε πως ποτέ δεν έχετε αναρωτηθεί "εάν γινόταν εκείνο ή το άλλο, εάν επέλεγα το τάδε ή το δείνα, τι θα γινόταν άραγε, θα είχαμε την ίδια κατάληξη";

Μου άρεσαν οι πρωταγωνιστές που υποδύονται το ερωτευμένο ζευγάρι. Μου άρεσε το τέλος, το τελευταίο 15λεπτο, το οποίο δεν θα σας το πω για να μην κάνω spoiler. Μου άρεσε η φρεσκάδα που θύμιζε μια άλλη κινηματογραφική εποχή. Λάτρεψα τα τραγούδια.
Θα ήθελα ένα άλλο τέλος, έτσι επειδή είναι ταινία και στις ταινίες όλα μπορούν να γίνουν.
Δεν μπόρεσα να μην αναρωτηθώ το πόσα θυσιάζουμε για τα όνειρά μας. Κατέληξα τόσα ώστε να μην χάνουμε τον εαυτό μας.

Μία υπέροχη ταινία του 2016 με πρωταγωνιστές τους Ryan Gosling και Emma Stone, και σκηνοθέτη μα και σεναριογράφο τον Damien Chazelle.
Με την πρώτη ευκαιρία δείτε την!



1 σχόλιο:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.