School Supplies και ένα επεισοδιακό πρωινό

Το πρωινό σήμερα ήταν επεισοδιακό, για γέλια και για κλάματα ...κυρίως για γέλια μέχρι δακρύων! 

School Supplies και ένα επεισοδιακό πρωινό, Kalli's blog

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή όμως. Περίμενα σήμερα να παραλάβω το πρώτο πακέτο με σχολικά είδη από ΠΛΑΙΣΙΟ. Όντως, πολύ γρήγοροι, εχθές έκανα online την παραγγελία, σήμερα πρωί πρωί ήρθαν. Τυπικός ο υπάλληλος με ενημερώνει πως σε 2 λεπτά θα βρίσκετε στην πόρτα μου... με την τσίμπλα στο μάτι σκοτώθηκα να σηκωθώ, να πλυθώ, να ντυθώ και σπάει η ράντα του σουτιέν! Παράλληλα να χτυπά και το κουδούνι για να κατέβω να παραλάβω! Δεν έφτιαξα και το μαλλί, ήταν από τον ύπνο... οπότε καταλαβαίνετε τι αντίκρισε ο υπάλληλος! 


Ο καλός και πολύ εξυπηρετικός υπάλληλος μου είχε πει να μου το βάλει στο ασανσέρ να το παραλάβω, είπα όχι, θα κατέβω. Καλά να πάθω τώρα που ανέβασα μια μεγάλη κούτα πολλών κιλών! Πάει η μέση!

Πραγματικά πολύ γρήγοροι πάντως οι τύποι από το ΠΛΑΙΣΙΟ, και από τον Άγιο Βασίλη! Εν το μεταξύ εγώ έχω ξετρελαθεί περισσότερο με όλα αυτά τα σχέδια και χρώματα! Δεν είχαμε τέτοια εμείς βρε παιδιά στην εποχή μας! Τετράδια, ετικέτες, χαρτί φωτοτυπικό, διορθωτικές ταινίες και Mouse pad, τα πράγματα που επέλεξα για αρχή.
Φυσικά, την κούτα μετά την παρέλαβαν οι Μόκα και Πέρλα-Λου... τρέμε Box!



Σε αυτό το σημείο, όπως κάνω κάθε πρωί, πάω να βάλω ξηρά τροφή στις γατούλες. Και παθαίνω ένα δεύτερο σοκ βλέποντας επιδρομή από μυρμήγκια! Πείτε τι γίνεται φέτος με αυτά τα μυρμήγκια! Ποτέ άλλοτε δεν είχα θέμα τόσο πολύ όσο φέτος! Οπότε, βάζω σκούπα, βγάζω χαλί, ξανά σκουπίζω, καθαρίζω, ρίχνω φάρμακο, ξανά βάζω τα πράγματα στην θέση τους (γραφείο, υπολογιστή, αξεσουάρ γατιών), και η μέση μου σε αυτό το σημείο ήδη είναι μουδιασμένη. 

Σημειωτέον επίσης πως σε αυτό το σημείο δεν έχω φτιάξει ακόμη καφέ. Και φτιάχνω καφέ και κάθομαι να τον απολαύσω. Το μάτι μου πέφτει σε ένα διακοσμητικό με φωτάκια LED που δουλεύει με μπαταρίες. Με ΑΝΑΜΜΕΝΑ τα φωτάκια και ο διακόπτης να είναι στο OFF!! Πείτε μου πώς γίνεται αυτό τώρα;; Άκρη δεν έχω βρει ακόμη... να είναι δαιμονισμένο; Δεν ξέρω! Δεν πιστεύω εγώ σε αυτά, ψάχνω για λογική εξήγηση!! 

Άντε καλό μας μήνα, καλό Φθινόπωρο, με υγεία σωματική και ψυχική! Και καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.