...γιαγιάδες, θείοι, θείες! Έχω πρόβλημα! Όποτε έρχονται όλο και θα φέρουν σοκολατίτσες, γαριδάκια, πατατάκια, εις διπλούν μάλιστα ένα στο ένα παιδί και ένα στο άλλο! Και φυσικά μετά άντε να φάνε το φαγητό που έχω ετοιμάσει. Συν ότι δεν κάνουν καλό. 



Δεν ξέρω εάν εγώ ήμουν παράξενο παιδί αλλά δεν μου άρεσαν ποτέ αυτά, τα γαριδάκια εννοώ, γιατί τις σοκολάτες τις τσακίζουμε και τώρα! (Αφού κοιμηθούν τα παιδιά όμως χαχαχα). Δεν παίρνω ποτέ τέτοια πράγματα στο σπίτι. Θα τα δουν τα παιδιά μόνο σε παιδικά πάρτυ ή... όταν τα φέρνουν οι παππούδες, γιαγιάδες, θείοι, θείες! 


Ντρέπομαι να τους πω ότι δεν δίνω τέτοια πράγματα στα παιδιά. Εφ' όσον οι περισσότεροι από τους συγγενείς, τουλάχιστον από την μεριά του άντρα μου, δεν μένουν κοντά και τους βλέπουμε 4-5 φορές το χρόνο. Και φυσικά αφού τα έχουν δει τα παιδιά τα σακουλάκια μετά δεν μπορώ να τα πετάξω κρυφά. Εσείς τι κάνετε σε αυτές τις περιπτώσεις;