Έχω παράπονο! Δεν μας έχουν πει τα Κάλαντα! Εδώ και μερικά χρόνια δεν έχουν έρθει να μας πουν τα κάλαντα παιδάκια με τρίγωνα στα χέρια, με σκουφάκια, με χαμογελαστά προσωπάκια! Γιατί; Ε ας ακούσουμε διαδικτυακά τα κάλαντα τότε!

Βέβαια, έτσι όπως έχουμε γίνει τελευταία δεν ξέρω κι εγώ εάν θα άφηνα τα παιδιά μου να πάνε μόνα τους να χτυπάνε πόρτες. Φοβάμαι. Την αλήθεια την λέω. Και νομίζω οι περισσότεροι γονείς το ίδιο ίσως πουν. Τουλάχιστον εδώ στην πόλη. Στην επαρχία φαντάζομαι είναι αλλιώς. Ένα από τα καλά της επαρχίας που θα ήθελα να ζήσω μαζί με τα παιδιά μου. Πότε θα γίνει; 

Καλά Χριστούγεννα σε όλους.

:-)