Αυτά τα δημητριακά!

11:17 π.μ.

Στα παιδιά αρέσουν τα δημητριακά, τα δικά μου, και είμαι σίγουρη και στα περισσότερα παιδιά. Τα τρώνε και σαν σνακ σε ένα μπολάκι ή με γάλα, μία φορά την ημέρα. Τους παίρνω διάφορα για να μην βαριούνται τα ίδια κάθε φορά. Εχθές είπα:

Ε: Μαρία, θα μου δώσεις ένα δημητριακό;
Μ: Όχι μαμά να πάρεις να δικά σου. Αυτά είναι δικά μου. Δεν σου δίνω!

...και το βλέμμα ήταν το λιγότερο δολοφονικό! χαχαχα

Μετά από λίγο:
Μ: Μαμά, γιατί πήρες δημητριακά του Γιώργου;
Ε: Δεν του τα πήρα, μου τα έδωσε!
Μ: Α...

...κακιά πεθερά θα γίνει η κόρη μου! χαχαχα

Έχω ακούσει πολλούς γονείς που δεν δίνουν δημητριακά στα παιδιά τους και μάλιστα μου έχουν κάνει και "παρατήρηση" να μην δίνω και εγώ, γιατί έχουν πολύ ζάχαρη. Ίσως να έχουν δίκιο, από την άποψη ότι θα μπορούσα να αγοράσω δημητριακά που είναι σε βιολογικά προϊόντα κι όχι ότι να ΄ναι. 

1 σχόλιο:

  1. Από παρατηρήσεις άλλο τίποτα!!!!!
    Στο τέλος δεν θα τρώμε απολύτως τίποτα γιατί το ένα έχει ζάχαρη, το άλλο αλάτι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.