Βόλτα στο Εξοχικό και στο Θησείο σε Βαζάρ!

Καταρχήν να πω ότι είμαι πολύ κουρασμένη. Σήμερα είμαι όλη ημέρα εκτός σπιτιού. Πριν λίγο έκατσα και ανυπομονώ να πάω στο κρεβατάκι μου! Πέρασα υπέροχα όμως! Πρώτον, πήγαμε να δούμε όλη η οικογένεια τον παππού και γιαγιά μου που μένουν περίπου 1 ώρα μακρυά από εδώ! Ήταν έκπληξη μιας και δεν μας περίμεναν να μας δουν έτσι σύσσωμους!

Δεύτερον, το πρόγραμμα έλεγε για ένα bazaar που γινόταν στο Θησείο. Εκεί θα παίρνανε μέρος φίλες που φτιάχνουν χειροποίητα κοσμήματα. Μόνη μου ψιλοβαριέμαι να πάω, θέλω παρέα! Έπεισα την μαμά μου λοιπόν και πήγαμε!

Το bazaar ήταν το πρώτο event του έτους κι έτσι είχα αγονία να δω τον χώρο, τις δημιουργίες αλλά πάνω από όλα τα κορίτσια! Ο χώρος ήταν μέσα σε μια καφετέρια στο Θησείο, ξέρετε στον πεζόδρομο εκεί που είναι όλες οι καφετέριες μαζεμένες; Συγκεκριμένα στον "Σταύλο". Πολύ ωραία καφετέρια ομολογώ, την έχω επισκεφτεί στο παρελθόν αρκετές φορές! Ο χώρος που είχε παραχωρηθεί για το bazaar ήταν ο μπροστά, λίγο πριν την κεντρική είσοδο, μακρόστενος, πολύ ζεστός και γεμάτος από πάγκους, κορίτσια, φρέσκες δημιουργίες και απίστευτα όμορφη ατμόσφαιρα! Αμέσως ενθουσιάστηκα! 


Αναζήτησα την φίλη μου Λένα, από την οποία είχα πάρει παλαιότερα ένα δαχτυλιδάκι το οποίο έχει κάνει θραύση όπου το έχουν δει! Ο πάγκος της γεμάτος δαχτυλίδια, βραχιόλια, σκουλαρίκια με έμπνευση και χρώμα! Φυσικά και πήραμε κάτι από εκεί, το παρακάτω δαχτυλιδάκι, αν και δυσκολευτήκαμε ομολογώ να διαλέξουμε!


Δίπλα στην φίλη μου Λένα, είχε το πάγκο με τις δημιουργίες της η Μαριλένα. Φίλη της Λένας, άρα και δική μου! Επίσης η δημιουργία στο απόλυτό της! Πήραμε κι από εκεί κάτι, το παρακάτω βραχιολάκι! Και πολλά άλλα περιμένουν για να τα αποκτήσουμε! 


Εδώ να πω ότι οι τιμές είναι προσιτές! Τα κοσμήματα δεν ήταν ψεύτικα! Φτιαγμένα με πολύ μεράκι κι όχι τσαπατσούλικα, γιατί κι αυτό το έχουμε δει! Γενικά, όταν γίνονται τέτοια bazaar εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να πάτε για να δείτε όλα αυτά τα ωραία πράγματα που θαυμάζουμε διαδικτυακά και από κοντά!

Επίσης, χάρηκα απίστευτα με την γνωριμία από κοντά με τα κορίτσια μιας και είναι χαρισματικά παιδιά και τα δύο! Όπως και να το κάνεις, άλλο να επικοινωνείς μόνο μέσω διαδικτύου κι άλλο όταν έχεις τον άλλον απέναντί σου!


Με μία βόλτα γύρω στον χώρο πραγματικά έχανες το μυαλό σου. Χρήμα να έχεις δηλαδή και να πάρεις για εσένα, για την μάνα σου, για τις φίλες σου, για τις ξαδέρφες σου και πάει λέγοντας! Η αμαρτία μου ήταν μία τσαντούλα, γιατί ναι υπήρχαν και χειροποίητες τσαντούλες, την οποία σταμπάρισα με το που μπήκα από την είσοδο! Η Βιολέττα μου έδειξε κι άλλες, αλλά τελικά επέμεινα σε αυτήν που είχα πρωτοδεί! Τί να πω, αμοιβαίος έρωτας! Ομολογώ οι τσάντες το φετίχ μου! Γιατί όλες οι γυναίκες έχουν το φετίχ τους, ας μην κρυβόμαστε!

Χάρηκα πάρα πολύ με τα καλούδια, με τις γνωριμίες που απέκτησα κι άλλες φίλες, με το ότι επιτέλους ξέσκασα λιγάκι γιατί με τις ιώσεις μας είχε φάει το σπίτι! Πάω για νάνι γιατί είμαι χώμα! Μπράβο που κατάφερα να ολοκληρώσω το ποστ! Εις το επανειδίν!

:-)

3 σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.