Όταν το παιδί βλέπει ...φάντασμα.


Πλέον τα παιδάκια μου κοιμούνται το κάθε ένα στο δωμάτιό του. Την διακόσμηση την έχω αναλάβει εγώ καθώς και το βάψιμο με ζωηρά αλλά όχι κουραστικά χρώματα. Στο κάθε ένα τα δικά του παιχνίδια. Εδώ και μερικούς μήνες κι ενώ όλα κυλούσαν καλά, ο μικρός είδε ξαφνικά φάντασμα στο δωμάτιό του και έκτοτε δεν θέλει να κοιμηθεί εκεί.


Πολλές ιδέες έχουν μπει στο μυαλό μου για το τι έχει γίνει. Τα κινούμενα σχέδια που βλέπουν τα παρακολουθούμε μαζί οπότε ξέρω τι βλέπουν και απαγορεύω να δουν κάτι άσχημο. Γενικά προσέχουμε σε αυτό το θέμα. Επίσης τα παραμύθια που διαβάζουμε. Τις συζητήσεις μπροστά στα παιδιά. Δεν έχω βρει κάτι που να μου έχει δικαιολογήσει αυτήν την στροφή 180 μοιρών στον μικρό μου.

Φυσικά δεν τον πίεσα να μπει στο δωμάτιό του. Μόνος του δειλά δειλά έχει μπει για να πάρει ένα παιχνίδι ή ένα βιβλίο κι αυτό πάντα με φως εάν δεν είναι ημέρα. Πρόσφατα άρχισε να κοιμάται το μεσημέρι. Και μερικά βράδια έχει καταφέρει επίσης να κοιμηθεί χωρίς πρόβλημα.

Έκανε μία ζωγραφιά που με εξέπληξε! Ζωγράφισε ένα ανθρωπάκι με μαύρο μαρκαδόρο και μέσα το ζωγράφισε κόκκινο. Το βλέμμα του έντονο και άσχημο, θυμωμένο. Κάτι εν το μεταξύ είχε στο κεφάλι του. Η εξήγηση από τον γιο μου:

"Είναι φάντασμα! Αλλά εγώ το φοβάμαι! Γι' αυτό το χτύπησα στο κεφάλι και τώρα δεν το φοβάμαι!"

Πράγμα που όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, πλέον αντιδρά και δεν το δέχεται παθητικά. Μάλιστα έκανε δύο τέτοιες ζωγραφιές.

4 σχόλια:

  1. Αχ περναμε κι εμεις μια φαση εδω και 3 μερες με το γιο μου.Φοβαται λεει την αραχνη με τα κοκκινα ματια,μαλλον ειχε δει καποιο ντοκιμαντερ πριν απο μερες και του ηρθε τωρα στο μυαλο.Καθε βραδυ εχουμε θεμα,οταν ειναι να παει για υπνο κλαιει μια ωρα.Εξηγουμε απειρες φορες οτι αυτη η αραχνη δεν υπαρχει,δεν μπορει να ερθει εδω κι ομως δεν ησυχαζει.Πως να τον καθησυχασω,δεν ξερω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελενίτσα όταν το είχα συζητήσει με την παίδιατρο μου είχε πει πως σε καμία περίπτωση δεν τον πιέζω. Επιπλέον δεν επιβεβαιώνω ότι υπάρχει φάντασμα. Το τελευταίο δεν το δεχόταν με τίποτα. Επέμενε ότι υπάρχει και είναι "εκεί". Και στο "εκεί" δεν υπήρχε τίποτα. Νομίζω ότι θέλει τον χρόνο του και καλύτερα να μην τον πιέζεις εάν δεν θέλει να κοιμηθεί στο δωμάτιό του. Κάνε επίσης και κάποια αλλαγή στον χώρο μήπως το αισθανθεί διαφορετικά. Μακάρι να το ξεπεράσει γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπερα!!! καλως σε βρηκα!
    προφανως το παιδι ειδε καπου π.χ. στην τηλεοραση κατι τετοιο και ισως το συνεδεσε με την φαντασια του θελοντας μαλλον να τραβηξει την προσοχη σου! ή καλυτερα θελοντας να σου δειξει πως φοβαται τον αποχωρισμο-εστω και σε αλλο δωματιο-απο σενα!
    πολλες φορε μου εχει συμβει και μενα το ιδιο με τους γιους μου!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες Pink Dreamer!
    Ναι έχεις δίκιο. Αλλιώς δεν εξηγείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.