Η μαμά-εκπαιδευτικός Ζέφη blogάρει!

11:22 π.μ.
Την Ζέφη την ανακάλυψα από το ιστολόγιό της με τα καταπληκτικά παιχνίδια που δημιουργεί! Συχνά σχολιάζουμε αναρτήσεις της με φίλες και προσπαθούμε τουλάχιστον να κάνουμε κι εμείς τα παιχνίδια της με την σειρά μας με τα μικρά μας ζουζούνια! Η παρουσίαση και οι λόγοι γιατί blogάρει παρακάτω. Επισκεφθείτε την στο ιστολόγιό της και πάρτε ιδέες!


Είμαι η Ζέφη Ραφτοπούλου και στις 30 Νοεμβρίου του 2007 ήρθε στον κόσμο η Ανδριάνα μου. Η ζωή πριν από ένα παιδί και μετά από ένα παιδί είναι πολύ διαφορετική…Ο κόσμος που ζούσα άλλαξε για πάντα…σαν να φωτίστηκε με το πρώτο φως της Άνοιξης. Είμαι δασκάλα και είμαι τυχερή γιατί μπορώ να παίζω όλη την μέρα με παιδιά. Είμαι σίγουρη πώς δεν υπάρχει τίποτα πολυτιμότερο σε αυτήν την ζωή από ένα παιδικό χαμόγελο. Είναι ο πιο πολύτιμος θησαυρός. Και το χαμόγελο της κόρης μου το κερδίζω όσο περισσότερο γίνομαι παιδί και παίζω μαζί της. Ξέρω καλά πως όταν γίνεσαι γονιός τα πάντα αλλάζουν στη ζωή σου και πως μερικές φορές δεν είσαι όπως θα ήθελες να είσαι. Η κούραση της ημέρας, διάφορες σκέψεις και προβλήματα που δεν σε αφήνουν να ησυχάσεις κλέβουν και στερούν από το παιδί σου το παιχνίδι….και τη χαρά. Ακόμα μερικές φορές, στερεύουμε από ιδέες και όταν τα παιδί μας, μας ζητάει να παίξουμε μαζί του, δεν ξέρουμε τι. Όμως, πιστεύω, βαθύτατα πως αρκεί να ανοίξουμε τα μάτια, τα αυτιά και την καρδιά μας και να αφήσουμε το παιδί μας να μας οδηγήσει στην μαγική χώρα του παιχνιδιού. Παίζουμε μαζί; Γιατί το παιχνίδι με τα παιδιά μας είναι μια μαγική πόρτα ονείρου...

Εκτιμώ τη στήριξη σας στην αγάπη μου για τα παιδιά και το παιχνίδι. Αυτός είναι και ο λόγος που δημιούργησα το Παίζουμε μαζί. http://paizoumemazi.blogspot.com/
Ελπίζω να το επισκεφτείτε και να ακούσω τη γνώμη σας. Αν δεν το έχετε ήδη κάνει, θα χαρώ να σας κερδίσω και να γίνετε αναγνώστες του Παίζουμε μαζί κάνοντάς μας Follow!

Πάντα χαμόγελα, πάντα ελπίδα και ζωή και παιχνίδι!
Ραφτοπούλου Ζέφη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.