Η μαμά Βικτώρια blogάρει κι εκείνη.

4:47 μ.μ.
Μάλιστα είναι νέα στον κόσμο του blogging! Μου εξήγησε γιατί blogάρει και της αρέσει! Μα πώς τα προλαβαίνεις όλα αυτά που κάνεις; Χάρηκα που σε βρήκα!



Γειά σας! Είμαι η Βικτώρια, κατάγομαι από την πανέμορφη Χαλκιδική και μένω στη Θεσσαλονίκη. Είμαι μαμά του μικρού Δημήτρη που γεννήθηκε τον Μάιο του 2010. Με την γέννηση του γιού μου άρχισε μια νέα συναρπαστική σελίδα στη ζωή μου!

Αυτά που θεωρούσα σημαντικά μέχρι τότε ξαφνικά έπαψαν να είναι και δεν μπορώ κάν να θυμηθώ πως ήταν η ζωή μου πριν το παιδί μου!

Η γέννηση του μου έφερε πολλές αλλαγές στην ζωή μου και από γυναίκα της καριέρας στα 33 μου χρόνια αποφάσισα βάλω μια τελεία και να ξεκινήσω μια ζωή πιο χαλαρή, να χαίρομαι αποκλειστικά τον γιο μου και την οικογένεια μου και να ασχολούμαι μόνο με πράγματα που με ευχαριστούσαν από παιδί : τις χειροτεχνίες, το κέντημα, το διάβασμα, την ανακύκλωση, τις φιλανθρωπίες.

Γιατί όπως λέει και η αγαπημένη μου γιαγιά Ελένη ¨Η ζωή είναι εύκολη, εμείς την κάνουμε δύσκολη!¨

Δημιούργησα αυτό το blog με κεντρική ιδέα να εξυμνήσω (σε μία περίοδο που όλοι κατακρίνουν την Ελλάδα) την ελληνίδα μάνα και γιαγιά αλλά και να κρατήσω συντροφιά στις άλλες μαμάδες του διαδικτύου προσφέροντας τους ιδέες για να περνάνε τέλεια με τα μικρούλια τους αλλά και μαθαίνοντας παράλληλα μέσα από εσάς το πώς να είμαι η τέλεια μαμά!

1 σχόλιο:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.