Cook The Book... by Αναστασία, επίσης blogάρει!

9:05 μ.μ.
Η Αναστασία μου άφησε σχόλιο στο ποστ "blogάρω...πειράζει" και μου είπε τους λόγους που διατηρεί ιστολόγιο! Αν και δεν την ξέρω, πολύ θα ήθελα όμως, μία επίσκεψη στο ιστολόγιό της μου έδωσε τόση θετική ενέργεια... πέρα από τις λιχουδιές που φτιάχνει! Και μετά λέω να κρατήσω δίαιτα... αλλά δεν πρόκειται με αυτά που διαβάζω!
 

"Πριν 5 περιπου χρόνια ξεκινώντας το cook the book έψαχνα συνοδοιπόρους σε κουζίνες και βιβλιοπωλεία...τώρα πια έχω βρει και με το παραπάνω...και όσο και να αγαπω ΦΒ και τουιτερ το μπλογκακι μου είναι η ξεχωριατή μου αγαπη...www.cookthebook.blogspot.com καλως σας βρηκα!"
Στο ιστολόγιό της που διατηρεί και συγγράφουν άλλα δύο άτομα λέει:
"Πριν 4 και κάτι χρόνια η cook ξεκίνησε το μπλογκακι αυτό ως μοναχική κατ'οίκον μαγείρισσα ζηλεύοντας τα λιγοστά τότε υπάρχοντα food blogs...
εξ'ου και το cook...
είναι και βιβλιοφάγος, όπου και το book...
Από τότε έπαψε να νοιώθει μόνη στη μπλογκοσφαιρα, ιδιαίτερα από τη στιγμή που η betty εμφανίστηκε τριγύρω...
η καλύτερη όμως στιγμή ήταν όταν ο navarino άρχισε να μαγειρεύει μαζί της,φέρνοντας παρέα και τους θησαυρούς του..."

1 σχόλιο:

  1. ωωω χαιρομαι τοσο για την τιμή!το cookthebook σύσσωμο από καρδιάς ευχαριστεί!
    για αλλη μια φορά καλώς βρεθήκαμε...γι'αυτό αγαπώ το blogging,έχει ένα μοναδικά ξεχωριστό τρόπο να μας φέρνει κοντά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.