Η Mamma El blogάρει!

10:55 π.μ.
Την Mamma El την γνώρισα διαδικτυακά εδώ και περίπου ...4χρόνια; Πλέον κάνουμε παρέα και εκτός διαδικτύου μιας και έχουμε πολλά κοινά! Η Mamma El, η Ελίζα δηλαδή, ασχολείται με πολλά πέρα από τις καθημερινές της υποχρεώσεις, μαμά-εργαζόμενη-γυναίκα-σύζυγος, έγραψε κι εκείνη στο ιστολόγιό της γιατί blogάρει. Σας επισυνάπτω μέρους του κειμένου της. Το υπόλοιπο μπορείτε να το διαβάσετε εδώ.



Για κάποιους ίσως το blogging να φαίνεται περίεργο. Έτσι άκουσα τουλάχιστον τις προάλλες. Και από κάποιον που διατηρεί δικιά του σελίδα κάπου αλλού! Από κάποιον που είναι γνώστης του διαδικτύου και προσπαθεί να προωθήσει κι εκείνος τη δουλειά του; τις σκέψεις του; Δεν ξέρω τι ακριβώς. 

Εγώ ξεκίνησα να ασχολούμαι με το διαδίκτυο κυρίως για να παίζω διάφορα παιχνίδια. Παρόλο που έχω ασχοληθεί αρκετά με τους υπολογιστές, έχω και ένα ECDL που δεν ξέρω σε τι θα μου χρησιμέψει τελικά, δεν είχα ιδέα πόσες δυνατότητες έχει το ιντερνετ. Αυτές τις ανακάλυψα με τον καιρό.

Πρώτα, ψάχνοντας για παιδικά έπιπλα, βρήκα κάποια φόρουμ. Και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το ότι υπήρχαν αυτές οι διαδικτυακές κοινότητες από τον καιρό που γέννησα την πρώτη μου κόρη-περίπου το 2002. Μέσα από τα φορουμ για γονείς γνώρισα και άλλες μανούλες που είχαν θέματα με τα παιδιά τους ή απλά έψαχναν μια καλή διαδικτυακή παρέα. Έτσι ασχολήθηκα με αυτά περίπου για τρία χρόνια. Αραίωσα για λίγο όταν μου πρότειναν-γνωστές πλέον μέσα από κάποιο φόρουμ-να κάνω λογαριασμό στο facebook. Κάτι που δεν γνώριζα πως λειτουργεί μέχρι που άνοιξα τον λογαριασμό μου. Και στην αρχή μου φαινόταν περίεργο κιόλας. Ειδικά στον τρόπο λειτουργίας του.

Για τα blogs άκουγα στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο, ειδικά για κάποιους επώνυμους (δημοσιογράφους κλπ) χωρίς επίσης να ξέρω τι είναι! Άκουγα ότι είναι ένα είδος ημερολόγιου, αλλά τι ημερολόγιο; Έτσι κάποια μέρα αποφάσισα να δω τι ακριβώς είναι. Έχοντας σπουδάσει βρεφοκομία σε μία ιδιωτική σχολή και έχοντας μια μικρή προϋπηρεσία είχα και έχω στην κατοχή μου υλικό που θα μπορούσα να μοιραστώ με γονείς που αρέσκονται να διαβάζουν άρθρα στο διαδίκτυο. Από την ενασχόληση μου με τα φορουμ είχα καταλάβει ότι πλέον όλο και περισσότεροι γονείς αναζητούν συμβουλές και λύσεις μέσω του διαδικτύου. Με αυτόν τον σκοπό ξεκίνησε και το Mamma El.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.