Γενέθλια... Ανάρτηση 1η


Σε ακριβώς μισή ώρα, δηλαδή όταν αλλάξει η ημέρα, θα έχει γενέθλια η κορούλα μου. Γίνεται 5 ετών και πάει στα 6! Γιατί είπαμε μεγαλώνουν τόσο γρήγορα; Για να θυμηθώ... 

...για να έρθουν όλο και καλύτερες στιγμές στην ζωή τους.
...για να ζήσουν όλο και πιο πολλές εμπειρίες.
...για να γίνουν ολοκληρωμένα, ανεξάρτητα άτομα, ενεργά στην κοινωνία.
...για να ολοκληρωθεί ο κύκλος της ζωής, να γίνω κι εγώ γιαγιά.
...για να έχουμε σε πολλά χρόνια από τώρα υπέροχες αναμνήσεις από αυτά που ζούμε τώρα.

Θέλω να γεμίσω με τις δικές σου αναμνήσεις, δίπλα σε εμένα και τον μπαμπά σου και τον αδερφό σου. 
Θέλω να γίνεις ακόμη καλύτερη γιατί ξέρω ότι μπορείς.
Θέλω να καταφέρεις όλα αυτά που έχεις ονειρευτεί και όλα αυτά που θα ονειρευτείς.
Θέλω να καμαρώνεις για τον εαυτό σου για ότι κι αν κάνει, και τα σωστά και τα λάθη.
Θέλω να έρχεσαι και να μου μιλάς όπως τώρα.
Θέλω να με αγκαλιάζεις και να μου λες πως μ' αγαπάς όσο χρονών κι αν είσαι.

Πάνω από όλα θέλω να είσαι αυτή που θέλεις εσύ να είσαι αρκεί να είσαι ευτυχισμένη.

Χρόνια σου Πολλά Κοριτσάκι μου.



Υ.Γ. το γιατί λέω "ανάρτηση 1η" θα το μάθετε μετά τα γενέθλιά της, που επίσημα είναι αύριο, θα γιορταστούν όμως το Σάββατο, μαζί με την γιαγιά και τον παππού και λίγους φίλους
:-)

3 σχόλια:

  1. Υπέροχο το κείμενο σου! Να την χαίρεστε, με υγεία, αγάπη, ευτυχία! Εύχομαι να είναι καλότυχη στη ζωή της, και όλα να της έρθουν ρόδινα, όπως τα έχει φανταστεί το μικρό της μυαλουδάκι!

    Να περάσετε τέλεια στην γιορτούλα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα λογάκια!
    Να τα εκατοστήσεί η κουκλίτσα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι γλυκια μανουλα....να την χαιρεσαι την κορουλα σου.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.