Καλή εβδομάδα με βραβειάκι!

1:07 μ.μ.
Η εβδομάδα δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα ιντερνετικά, όπως είπα και στην blogοφίλη μου Βικτώρια από το Mama from Greece, με ένα βραβειάκι, το οποίο είναι το πρώτο για το προσωπικό μου ιστολόγιο!

Δεν είναι πολύ όμορφο;


Θα στολίσει με μεγάλη μου χαρά ένα σημείο στο ιστολόγιο. Κι όπως ορίζουν οι κανόνες του blogging πρέπει κι εγώ με την σειρά μου να το δώσω σε blogoφίλες.

1. Στην Αναστασία από το Cook the Book

2.  Στις Σόφη και Πέλα από το That's Eat

3. Στην Kate από το The Lab on the Roof

4. Στην Ελίζα από το Mamma El

5. Στην Νίκη από το Μαμάδες που "Ζωγραφίζουν"


:-)

3 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ βρε φιλενάδα.
    Ποτέ δεν με ξεχνάς!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα :)
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο και πολλά συγχαρητήρια σε σένα και όλες τις φίλες που το μοιράστηκες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μόλις τώρα το είδα!ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Καλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.