Σου έστηλα Cardpostal :-)

9:46 μ.μ.

Πολλοί κάνουν συλλογή από παπούτσια, άλλοι από νομίσματα, άλλοι από χαρτόσημα, εγώ κάνω από cardpostal. Μου αρέσουν τόσο πολύ οι φωτογραφίες των τοπίων, των ανθρώπων που απεικονίζουν πολλές φορές. Μερικές φορές μάλιστα, νομίζεις ότι καταλαβαίνεις την νοοτροπία του κάθε τόπου, χώρας από μια εικόνα. Ορισμένες είναι τόσο ζωντανές που 'ταξιδεύεις' μέσα από αυτές.


Οι περισσότερες έχουν μαζευτεί από φίλους ή συγγενείς που έχουν ταξιδέψει εντός ή εκτός Ελλάδος. Ζητούσα να μου φέρουν μία cardpostal από εκεί που θα πάνε. Κι έτσι έχω γεμίσει ένα άλμπουμ και πλέον τοποθετώ καινούριες χύμα. Πρέπει σύντομα να κάνω ένα δεύτερο.

Σκέφτομαι πως εάν είχα την δυνατότητα θα ταξίδευα σε αυτά τα μέρη. Θα έβλεπα από κοντά τον Καθεδρικό Ναό τον τάδε, το Μουσείο το τάδε, τον Κήπο τον τάδε... και πάει λέγοντας. Οι φίλοι και οι συγγενείς μου περιγράφουν πως ήταν το συγκεκριμένο τοπίο, χώρος, κτίριο, άνθρωπος που συνάντησαν και έτσι η φαντασία μου εμπλουτίζεται. Σαν να έχεις αντί για ένα βιβλίο με γραμμές, μία εικόνα που προσπαθείς να ανακαλύψεις την ιστορία της. Είναι ουσιαστικά το ίδιο πράγμα σχεδόν.

Εσείς έχετε αντίστοιχη συλλογή;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.