Εlena Ni ή Sweet Pink

Την Έλενα την βρήκα αναζητώντας μερικά στολίδια για το μπαζάρ μου. Μου έδωσε πολλές και χρήσιμες πληροφορίες και φυσικά πήγα από άλμπουμ σε άλμπουμ στην σελίδα της για να δω τι άλλο είχε. Ένα σας λέω! Sweet & Pink όπως λέει και ο τίτλος :-)

Γεια σας φίλες του υπέροχου αυτού blog...

Ονομάζομαι Ελένη, ή κατά τον κόσμο του facebook Εlena Ni ή Sweet Pink για τις μανούλες που θέλουν να βρουν όμορφα αξεσουάρ για τους εαυτούς τους ή γλυκές και ρομαντικές φουστίτσες tutu για τις όμορφες νεράιδες τους...

Ας σας πω λίγα πράγματα για μένα... 



Από μικρή είχα κλίση στη καλλιτεχνία, γενικά ήμουν απ τα παιδάκια που έπιανε το χέρι τους.
Ότι και να επιχειρούσα το έβγαζα εις πέρας και ήμουν ευχαριστημένη με το κάθε μου επίτευγμα... Μεγαλώνοντας, ένα όνειρο είχα μετά το σχολείο... Να δημιουργήσω ένα κατάστημα με είδη διακόσμησης, ή καλλιτεχνήματα και χειροποίητα πραγματάκια που θα τους έδινα ζωή εγώ, μόνο με τα χέρια μου. Όμως αυτό στάθηκε αδύνατο, λόγο που ο αξιαγάπητος σύζυγός μου έχει ένα επάγγελμα με πολλές μεταθέσεις... Έτσι, εδώ και 28 μήνες σχεδόν, όσο είναι και ο μικρός μου Στέφανος, δημιούργησα ένα "φορητό εργαστήριο" και δημιουργώ ότι μου έρχεται στο μυαλό... Από faux bijoux μέχρι τούλινες φουστίτσες... Εμπνέομαι από οποιαδήποτε εικόνα βρεθεί μπροστά μου... Τα υλικά μου δεν περιορίζονται σε χάντρες και πέτρες, αλλά δημιουργώ με μαλλί, τσόχα, σύρμα, τούλι, χάντρες και πέτρες, κρύσταλλα ύφασμα, και ότι άλλο υλικό βρω και μου "κάνει"

Μπορώ να δημιουργήσω όχι μόνο ότι θέλω εγώ, αλλά και ότι δήποτε μου ζητηθεί... Μου αρέσει να βλέπω την ικανοποίηση στα μάτια των φίλων μαμάδων και όχι μόνο, όταν αντικρίζουν το αξεσουάρ που μου ζήτησαν να έχει πάρει "σάρκα και οστά"...

Αγαπώ την τέχνη, αγαπώ οτιδήποτε χειροποίητο και προσπαθώ να το φτιάχνω όσο πιο τέλειο μπορώ και να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης του κάθε φίλου/φίλης που μου ζητά να δημιουργήσω κάτι μοναδικό και ξεχωριστό γι αυτόν/αυτή.




Για επικοινωνία μαζί μου μπορείτε να με βρείτε στη σελίδα μου στο facebook με το όνομα, Sweet Pink http://www.facebook.com/Elena010679?bookmark_t=page Εκεί θα βρείτε και ένα μικρό δείγμα από τα καλλιτεχνήματά μου...

Σας φιλώ και εύχομαι να έχετε πάντα υγεία!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.