Strawberry Flavour κι όποιος αντέξει!

Τις τελευταίες ημέρες με είχαν ζαλίσει τα πιτσιρίκια για φράουλα. Σήμερα έφερε ο παππούς τους και έγινε ο χαμός! Μιας και είμαστε λάτρεις της κρέμας, συνδυάσαμε και τα δύο. Κρέμα φράουλα με κομματάκια φρέσκιας φράουλας ζαχαρωμένης από πάνω. Το αποτέλεσμα;


Μικροί μεγάλοι δεν αντιστέκονται! Δοκιμάστε να βάλετε και κομματάκια μπισκότου μέσα ;-)
Πολύ δροσιστικό και λαχταριστό!





Υ.Γ. ...να φανταστείτε ότι όταν ήμουν πιτσιρίκι μέχρι και μεγάλη δεν πλησίαζα τις συγκεκριμένες κρέμες, με έποιανε αναγούλα... τώρα φυσικά τις τσακίζουμε οικογενειακώς!



5 σχόλια:

  1. Τι λαχταριστό που φαίνεται! Στείλε μου ένα και από εδώ!!! Φιλιά!!!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα καλή μου! Καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου! Δυστυχώς ...δεν πρόλαβες αυτή τη φορά μιας και δεν έμεινε τίποτα... την επόμενη φορά όμως να είσαι σίγουρη!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με σκοτώνεις μ'αυτές τις φωτογραφίες...Α,μία είναι? Γιατί την βλέπω διπλή τότε; Θα'ναι επειδή μου τρέχουν τα σάλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και που είσαι ακόμη! Ετοιμάζεται και άλλη ανάρτηση με φράουλες ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνεται πολύ λαχταριστή η κρεμούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.