DIY κουτί λογαριασμών...

11:59 π.μ.
Τελευταία προσπαθώ να βρω τρόπους για να αξιοποιώ όσο μπορώ τα πράγματα που θα πήγαιναν στα σκουπίδια, όπως τενεκεδάκια, κουτιά γάλακτος, κουτί απορρυπαντικού, πλαστικά μπουκάλια κλπ. Έκανα μία έρευνα τόσο στο youtube όσο και σε ιστολόγια σχετικά και κατασκευές χειροποίητες, μιας και έχω ένα μπουκάλι πλαστικό μεγάλο από γάλα, σε λίγο θα τελειώσει η σκόνη πλυντηρίου, ένα κουτί μεγάλο δημητριακών και αρκετά βάζα. 

Αφού κοιμήθηκαν τα πιτσιρίκια το βράδυ, πήρα το κουτί δημητριακών και έφτιαξα κουτί για τους λογαριασμούς προς πληρωμή. 

Σας βάζω φωτογραφίες... 






Αυτά που χρειάστηκα για να το φτιάξω ήταν:

το κουτί δημητριακών
ψαλίδι
χάρακα
κόλλα
χαρτιά
χαρτοπετσέτα
ακρυλικά χρώματα
...και λίγη βοήθεια από τα βιντεάκια και τις φωτογραφίες στο διαδίκτυο.

Πριν λίγες ημέρες για τους λογαριασμούς είχα έναν πίνακα με φελλό. Ο οποίος μεταφέρθηκε στην κρεβατοκάμαρα και έγινε εκθετήριο για τα μπιζού μου. (Αυτό σε άλλη ανάρτηση). Οπότε, για να μην ξεχνιόμαστε (όχι ότι μας αφήνουν να τους ξεχνάμε) με τους λογαριασμούς, έπρεπε να τους βάλω κάπου... και το συρτάρι δεν ήταν το ιδανικό! Οπότε σκέφτηκα αυτό! Δεν είναι δύσκολο να το φτιάξει κάποιος αρκεί να έχει υπομονή, φαντασία και έμπνευση! Και φυσικά μερικά υλικά. Υποθέτω, εάν κάποιος δεν έχει κάποιο από τα παραπάνω υλικά, θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει και σελίδες από παλιά περιοδικά για παράδειγμα. 

Όσο αφορά τα υπόλοιπα που έχω κρατήσει από συσκευασίες προς ανακύκλωσή τους για κάτι χρήσιμο... θα σας πω σε άλλη ανάρτηση :-)



4 σχόλια:

  1. Εξαιρετική λύση! Μπράβο Κάλλη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το κουτί που έφτιαξες!Έχω κι εγω ενα πάρόμοιο απο κουτί με δημητριακά εδω και αρκετό καιρό για τους λογαριασμούς και είναι πολύ βολικό!Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. #Kate σε ευχαριστώ πολύ!!! Πολλά φιλιά!!!

    #SPYRIDOULA ευχαριστώ πολύ!!! Και καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου! Μου άρεσαν πολύ οι κατασκευές σου και το ιστολόγιο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια χαρά οι λογαριασμοί! Βρήκαν τη θέση τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.