Καλή Ανάσταση με Υγεία

Έφτασε το Μ. Σάββατο και όπως οι ημέρες το προστάζουν, οικογενειακές και ήρεμες. Όπως κάθε χρόνο επισκεφθήκαμε τον Επιτάφιο και προσκυνήσαμε μαζί με τα παιδάκια. Ο μικρός λίγο απογοητεύτηκε γιατί ήθελε να δει τον Χριστούλη.


Σήμερα η ημέρα ξεκίνησε με μαγειρέματα για την προετοιμασία της Μαγειρίτσας! Ένα από τα αγαπημένα μου φαγητά, της οποίας η συνταγή προέρχεται πολλά χρόνια από προ-προ γιαγιά από Σμύρνη! Απορώ γιατί τα κάνουμε μόνο τέτοια εποχή τέτοια φαγητά, όπως και τα τσουρέκια που λατρεύω επίσης.


Τα παιδιά έχουν πάρει κόκκινα αυγά και διακοσμούν, ζωγραφίζουν, ασχολούνται και ανυπομονούν για το βράδυ που θα ανάψουν τις λαμπάδες με το Άγιο Φως. Αν και δεν περιμένω να μείνουν ξύπνια έως τόσο αργά. Πάντα τους παίρνει ο ύπνος εκείνη την ώρα. Απορώ πως καταφέρνουν πολλοί γονείς να έχουν και τα παιδάκια τους μαζί εκείνη την ώρα.

Για αύριο, Κυριακή του Πάσχα, θέλουν να παίξουμε το παιχνίδι των κρυμμένων αυγών. Δεν ξέρω που το έχουν δει! Έχω κάποιες ιδέες για το πως να το κάνουμε εντός σπιτιού, μιας και εξοχή δεν είμαστε. Θα κρύψουμε μερικά αυγά σε διάφορα σημεία του σπιτιού, θα τους δώσω και από ένα καλαθάκι και θα ξεκινήσει το κυνήγι των αυγών! Στο τέλος θα κερδίσουν από ένα δώρο!

Εύχομαι για όλους οι μέρες αυτές να είναι με Υγεία και μαζί με τους αγαπημένους σας ανθρώπους! Μην ξεχνάμε και εκείνους που για κάποιο λόγο είναι μακρυά μας ή εκείνους που δεν έχουν την δυνατότητα να κάνουν Πάσχα όπως εμείς, με οικογένεια, με Υγεία, με την ζεστασιά ενός οικογενειακού τραπεζιού!

Καλή Ανάσταση να έχουμε φίλοι μου! Εύχομαι το Άγιο Φως να αγγίξει όλων τις ψυχές!



2 σχόλια:

  1. Καλή Ανάσταση! Και του χρόνου με τα ζωγραφίσματα και τα μαγειρέματα! Κι εγώ έχω την ίδια απορία για τη μαγειρίτσα, για την οποία τρελαίνομαι. Και για τα τσουρέκια, δεν μπορώ να πω, και για αυτά αναρωτιέμαι γιατί να τα κάνουμε μια φορά το χρόνο, αλλά έχω και την απάντηση: μπορώ να κάτσω να φάω ένα ολόκληρο μόνη μου, ειδικά αν είναι από αυτά τα τσιχλοειδή.... Οπότε, καλύτερα μια φορά το χρόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από αυτήν την άποψη -να φάω ολόκληρο τσουρέκι μόνη μου- συμφωνώ πως ναι θα πρέπει να είναι μία φορά τον χρόνο!! :)
      Καλή Ανάσταση γλυκιά μου!!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.