Μάϊος, μήνας λουλουδιών

12:24 μ.μ.
...και επισκεφθήκαμε την ανθοκομική έκθεση της πόλης μας!!!
Τι χρώματα,τι μυρωδιές...
Και ποιος μένει αδιάφορος μπροστά σε ένα ολάνθιστο μπαλκόνι;;και ποιος δεν νιώθει υπέροχα όταν κάνει ένα περίπατο σε ένα κατάφυτο πάρκο;;;
Εμείς τα λατρεύουμε και συνεχώς γεμίζουμε την βεράντα μας και την αυλή μας με όμορφα φυτά!
Λατρεμένο και άκρως εντυπωσιακό φυτό,είναι η γνωστή σε όλους ''Βουκαμβίλια''.


Η βουκαμβίλια είναι ένα υπέροχο αναρριχητικό φυτό,πολύ ανθεκτικό στις καιρικές συνθήκες.Έχει πάνω από 10 ποικιλίες και πολλά χρώματα.







 Είναι ιδανική για παραθαλάσσια φύτευση,καθώς δεν επηρεάζεται από την υγρασία και την αλμύρα.
Γιαυτό άλλωστε την έχουμε συνδέσει με το γαλάζιο της θάλασσας και το λευκό των Ελληνικών νησιών μας!!!!









Ανήκει στα φυτά που δεν προσβάλλονται εύκολα από παράσιτα και ασθένειες και αποτελεί ιδανική επιλογή για την δημιουργία μιας όμορφης πέργκολας ή ενός ανθοστόλιστου διαχωριστικού της βεράντας σας.

Αξίζει πραγματικά να αποκτήσετε μια βουκαμβίλια,έστω και σε μικρή γλαστρούλα.....

Βουκαμβίλια νάνος
Σίγουρα θα σας ανταμείψει με τα υπέροχα λουλούδια της και το μπαλκόνι σας θα γίνει κέντρο προσοχής και θαυμασμού!!!


3 σχόλια:

  1. Έχω χρόνια να πάω σε ανθοκομική έκθεση. Μικρή πάντα πήγαινα με την γιαγιά μου & την μητέρα μου στην έκθεση της Κηφισιάς! Ωραία και η βουκαμβίλια που προτείνεις αλλα θυμήθηκα όταν έμενα στην Αθήνα κι ο από πάνω μου είχε το συγκεκριμένο λουλούδι, το μπαλκόνι με το που φύσαγε γέμιζε από πεσμένα φύλλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια φίλη μου Δήμητρα είναι ότι όντως υπάρχουν παντού πεσμένα φύλλα...όμως είναι πολύ πιο όμορφα και προτιμότερα από καλογυαλισμένα και καθαρά πατώματα!!!έτσι μόνο θα καταλάβουμε τι σημαίνει φύση,όσοι ζούμε στην πόλη... Κι εγώ συνήθιζα να πηγαίνω στην ανθοκομική έκθεση της Κηφισιάς,καθώς ζούσα εκεί.Υπέροχη έκθεση!!!. :)

      Διαγραφή
  2. Πηγαίναμε κι εμείς με τους γονείς μου στην έκθεση λουλουδιών στην Κηφισιά! Πάντα επέστρεφα με κακτοειδή ... η αδυναμία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.