Διακόσμηση με χριστουγεννιάτικα λαμπάκια.

11:38 π.μ.
Τα λαμπάκια μπορούν να χρησιμοποιηθούν και με άλλους τρόπους, εκτός από το χριστουγεννιάτικο δέντρο! Σε κάποιες περιπτώσεις μπορούν να μείνουν και για μετά τις γιορτές και να μην ξανά μπουν ποτέ μέσα σε κούτες! Για δείτε μερικές ιδέες... Οι αγαπημένες μου είναι όταν τα χρησιμοποιούμε στην κρεβατοκάμαρα!


Δοκιμάστε να τα βάλετε σε διάφανα βάζα, μικρά ή μεγάλα!

Για διακόσμηση και πιο ρομαντική διάθεση πάνω στο γιορτινό τραπέζι.

Κάτω από έπιπλο όπως συρταριέρα, ή ακόμη και κρεβάτι, δίνει μια άλλη διάσταση στον χώρο.



Στον χώρο της κρεβατοκάμαρας είναι το αγαπημένο μου!!
Είτε σαν κουρτίνα, είτε στον τοίχο!!



5 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Και από τα δικά μας αγαπημένα!! Λέω μπας και την έχω μόνιμη κι εγώ τελικά!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Η μια ιδέα είναι πιο ωραία από την άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος τα έβαλα στην βιβλιοθήκη μου και μου αρέσουν πάρα πολύ! Ευτυχώς που επέλεξα άσπρα και όχι πολύχρωμα!

      Διαγραφή
  3. Ωραίο άρθρο, το οποίο μοιραστήκατε εδώ για τα χριστουγεννιάτικα λαμπάκια. Αυτές οι φωτογραφίες φαίνονται πολύ όμορφες και μου άρεσαν όλα αυτά. Σας ευχαριστούμε που συμμερίζεστε αυτό το άρθρο εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.