3η φωτογραφία από 365 για το 2015...Η φραουλίτσα μας!

10:00 π.μ.
Η Μάρθα από το Mama Relax είχε μια καταπληκτική ιδέα για το 2015! Να βγάζουμε μία φωτογραφία κάθε ημέρα για το 2015 και να την μοιραζόμαστε. Τις πρώτες δύο ήδη τις έχω ανεβάσει στο πρώτο post της χρονιάς. Δείτε τις εδώ.
Σήμερα έβγαλα την 3η φωτογραφία...
Είχα πάρει δύο φραουλίτσες από την έκθεση ανθοκομικής (δείτε το post μου εδώ) και μέχρι τώρα μου έχουν κρατήσει. Φάγαμε πολλές φράουλες ήδη, όταν ήταν η εποχή τους, και πλέον έχουν μόνο την πρασινάδα τους. Σήμερα, όταν βγήκαμε να τις ποτίσουμε, είδαμε πως μία από τις φραουλίτσες είχε βγάλει καρπό!

3η φωτογραφία του 2015
Είναι από την μεριά που την βλέπει περισσότερο ο ήλιος και η αλήθεια ήταν έκπληξη για εμένα που κρατήσανε τόσο πολύ, μέχρι τώρα, σαν φυτά. "Δεν το έχω" και πολύ με την περιποίησή τους.
Λέτε να αντέξει η μικρή μας φραουλίτσα και να ωριμάσει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.