Guest post ~ Michaelidou Tina

9:01 π.μ.
Καλό μήνα, καλό Φλεβάρη να έχουμε, δημιουργικό, και ευτυχισμένο, χωρίς ιώσεις!! Και πέρασε καιρός από το τελευταίο μας guest post... καιρός να φιλοξενήσουμε και να μάθουμε λίγο περισσότερο μία blogger. Με χαροποιεί ιδιαίτερα το ότι την δημοσιεύω αρχές του μήνα! Ευχαριστώ θερμά την Michaelidou Tina την οποία την γνωρίζουμε κυρίως μέσα από τα blogs της. Πάμε να την διαβάσουμε...


1.Που έχεις μεγαλώσει ;
Αθήνα Ζωγράφου

2.Τι σπουδάζεις και ποια τα σχέδιά σου για την συνέχεια;
Είμαι στην Κοινωνική Θεολογία και τα σχέδιά μου είναι να συνεχίζω να γράφω σε site

3.Είσαι ένας νέος άνθρωπος. Τι σε φοβίζει για το παρόν και το μέλλον;
Με φοβίζει η ανεργία σε μεγάλο ποσοστό κακά τα ψέματα πλέον δεν είναι εύκολο να βρίσκει κανείς δουλειά.

4.Πως περνάς τον ελεύθερό σου χρόνο;
Στον ελεύθερο μου χρόνο γράφω ασταμάτητα. Μ' αρέσει να γράφω για ολα τα θέματα κυριως ομως για σχεσεις κ για την κατάθλιψη κ ειναι ωραίο γιατι βοηθάς κ άλλους που έχουν τέτοια προβλήματα.



5.Πως ξεκίνησες το blogging και για ποιο λόγο;
Το blog το ξεκίνησα επειδή κάπου ήθελα να ξεσπάω, να εκφράζομαι έχω 2 http://sweetlifewoman.blogspot.gr/ και https://tinamichaelidou.wordpress.com/ αγαπώ το blogging και γενικά μ αρέσει να γράφω.

6.Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 10 χρόνια από τώρα; 7.Τι θα ήθελες άλλο να μοιραστείς μαζί μας;
Χμ παντρεμένη με παιδιά και να είμαι με έναν άνθρωπο που αγαπώ και με αγαπάει.

7.Τι θα ήθελες άλλο να μοιραστείς μαζί μας;
Να χαμογελάτε γιατί σας αξίζει ( το μότο μου ).


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Αγαπημένη μου Tina εύχομαι όλα αυτά που θέλεις να γίνουν πραγματικότητα και πραγματικά εύχομαι και ελπίζω σε ένα καλύτερο μέλλον για τους νέους ανθρώπους!

Επισκεφθείτε τα blogs της και προσθέστε τα στα αγαπημένα σας!

Αν θέλετε κι εσείς ένα guest post, επικοινωνήστε μαζί μου στο email!


6 σχόλια:

  1. Καλημέρα γνώριζα το ένα blog τώρα έμαθα και το άλλο! Τρέχω να το δω!
    Έμαθα και πράγματα που δε γνώριζα για την Τίνα, ευχαριστούμε κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πόσα πράγματα μαθαίνουμε με τα guest post; Καλή εβδομάδα Angie μου!

      Διαγραφή
  2. Δεν τα ήξερα τα μπλογκ, ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, κι εγώ δεν τα ήξερα και τα δύο blog. Πλέον τα παρακολουθώ! Χαίρομαι πολύ που σας αρέσει!

      Διαγραφή
    2. Τίνα μου εμείς ευχαριστούμε που μοιράστηκες πράγματα μαζί μας!!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.