Το παλιό κασετόφωνο...

11:38 π.μ.

Έχω ανέβει στο πατάρι για τα Χριστουγεννιάτικα, και βρίσκω το παλιό πολύ παλιό κασετόφωνό μου, σκονισμένο και με μια κασέτα ξεχασμένη σε μια από τις υποδοχές... αναμνήσεις πολλές...

Μπορεί να είναι λίγο παραμελημένο αλλά με λίγο καθάρισμα θα γίνει μια χαρά. Ακόμη παίζει την κασέτα στην μια υποδοχή και το ράδιο "καμπάνα" που λέμε!



Σε συρτάρι έχω κρατήσει όλες τις κασέτες που είχα, από ηχογραφήσεις -πόσες ώρες περνούσα την ημέρα να γράφω από αγαπημένους σταθμούς- με αγαπημένα τραγούδια, μερικές αγορασμένες, κάποιες από ακόμη πιο παλιά στα παιδικά μου χρόνια με παραμύθια κλασσικά με φωνές από αγαπημένους ηθοποιούς!
Και ποιος δεν είχε φτιάξει κασέτες με αφιερώσεις;

Μια μέρα τα παιδιά τις είχαν ανακαλύψει και δεν ήξεραν τι ήταν... νόμιζαν ότι μπορούσαν να το βάλουν στο cd player και να το ακούσουν ή να το δουν στην τηλεόραση!
Με κάτι τέτοια σου έρχεται λίγο απότομα το πόσα χρόνια έχουν περάσει και η εξέλιξη που έχει έρθει...

Βρήκα ευκαιρία και βάζω κασέτες μου αγαπημένες, από συγκροτήματα που είχα κόλλημα -και έχω ακόμη- από τις τότε εποχές.
Τα παιδιά μας άραγε, όταν περάσουν τα χρόνια και η τεχνολογία θα έχει αλλάξει πάλι, τι θα έχουν;



4 σχόλια:

  1. Κασέτα και μολύβι... Οι καλύτεροι μας φίλοι back in the day :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι μου θύμησες!! Καθόμουν πάνω απο το κασετόφωνο να γράφω τραγούδια απο το ραδιο και να πατάω το στοπ κάθε φορά που μιλούσε ο παρουσιαστής. Ο Πολυχρονίου με το G Poly show και το μαύρο βελούδο, Λουκίλα Καρερ, Τουρνάς, Τσαουσόπουλος! Το παίρναμε στις εκδρομές, φτιάχναμε κασέτες για τα πάρτυ!! Ωραίες εποχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κασετόφωνο δεν εχω...αλλα κασσετες ηχου και βιντεοκασέτες εχω!!!! Τωρα θα μου πεις χωρις μηχάνημα τι θα τις κάνεις;;;; Ελά ντε;;; Δεν θελω να τις πετάξω όμως...........ειναι γεματες αναμνησεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.