Καλοκαίρι και σπιτικά γλυκάκια!


Όταν ακούμε τη λέξη καλοκαίρι μας έρχεται στο νου η θάλασσα, το παγωτό και το γλυκό κουταλιού... πάντα οι γιαγιάδες μας είχαν ένα βάζο γλυκό κουταλιού να κεράσουν, ήταν το γλυκάκι με τις λίγες θερμίδες, από αγνά φρούτα και ζάχαρη που με ένα κουταλάκι σου περνάει η όρεξη για γλυκό...

Οι καιροί άλλαξαν, τώρα οι νοικοκυρές δεν έχουν χρόνο να φτιάξουν σπιτικό γλυκό κουταλιού, αλλά εγώ γιατί είμαι εδώ; Σας έχω σπιτικό γλυκάκι ΑΑΑ!!!

Λοιπόν, φανταστείτε σκηνικό: καφεδάκι απογευματινό στη βεράντα ή δίπλα στη θάλασσα, κρύο νερό και γλυκό κουταλιού από τις Σπιτικές μαρμελάδες και γλυκά κουταλιού by Andriana...


Διαθέσιμα ακόμη βυσσινάκι τραγανό και πορτοκάλι, αλλά έρχεται το απόλυτο γλυκό του καλοκαιριού: το καρπούζι!!!

Όμως εκτός από το γλυκό κουταλιού που το τρώμε για επιδόρπιο, καθημερινά έχουμε ανάγκη ενός σωστού πρωινού... Σας έχω πάλι τη λύση! Μαρμελάδες σπιτικές μόνο με φρούτο και ζάχαρη και λεμονάκι ως φυσική πηκτίνη!
Διαθέσιμες:


Φράουλα



Πορτοκάλι



2 σχόλια:

  1. Παίζει να είναι το μοναδικό πράγμα στη κουζίνα που κάνω καλά!!!
    Μαρμελάδες και γλυκά του κουταλιού... είναι άδικο που δε μπορώ να τα φάω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί Ελένη μου δεν μπορείς να τα φας; Συγγνώμη που ρωτάω...

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.