Καθημερινή απολέπιση στο ντους!


Χαίρομαι πάρα πολύ που ξανά βρήκα κάποια από τα αγαπημένα μου προϊόντα ...αυτά που βγαίνουν για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα και μετά από λίγο είναι ξανά διαθέσιμα! Ο λόγος για το peeling ζελ ντους με άρωμα καραμελωμένου πορτοκαλιού και κανέλας της Χριστουγεννιάτικης συλλογής Yves Rocher! Τι σημασία έχει που δεν είναι Χριστούγεννα;;

Από τότε που δοκίμασα αυτά τα peeling ζελ ντους, τα χρησιμοποιώ πλέον συχνά, και ένα παραπάνω τώρα το Καλοκαίρι, μιας και η απολέπιση είναι απαραίτητη για να απομακρυνθούν τα νεκρά κύτταρα και να ενυδατωθεί στο φουλ η επιδερμίδα!
Έχουν μικρούς κόκκους από 100% κουκούτσια φρούτων, που σημαίνει ότι δεν είναι τόσο έντονοι οι κόκκοι και μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις σε καθημερινή βάση!

Λίγη ποσότητα στο σφουγγάρι είναι αρκετή και αμέσως απολαμβάνεις πλούσιο αφρό ενώ νιώθεις τους κόκκους να κάνουν δουλειά. Αφαιρούν τα νεκρά κύτταρα απαλά και αφήνουν την επιδερμίδα απαλή, ελαστική και αρωματισμένη, μιας και οι μυρωδιές είναι απλά ακαταμάχητες!
Μια από τις αγαπημένες μου, το άρωμα καραμελωμένου πορτοκαλιού και κανέλας, λίγο πικάντικο, λίγο ιδιαίτερο, και σε συσκευασία που είναι 100% ανακυκλώσιμη!
Το άρωμα παραμένει και μετά για αρκετή ώρα!




4 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο ποστ.Μου αρεσει που ειναι και σε μορφη gel.Αμα εχει και τοσο ωραια μυρωδια οπως λες...ενταξει με εβαλες στο τριπακι να το παρω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει που σας βάζω στο τριπάκι, γιατί είναι όντως από τα αγαπημένα μου προϊόντα!! Αν το δοκιμάσεις θα περιμένω εντυπώσεις σου.

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.