Γίνεσαι 8 ετών και θα σου πω κάποια πράγματα που δεν ξέρεις...


Πριν λίγο ξύπνησες τρομαγμένος και ανήσυχος γιατί σου είχε ανοίξει η μύτη... ήρθες σε εμένα αμέσως, και εγώ με απόλυτη ψυχραιμία σου έπλυνα τα χεράκια, τη μυτούλα, σε ηρέμησα και ξανά κοιμήθηκες ήρεμος ...εγώ όμως έμεινα για αρκετή ώρα ξάγρυπνη παρ' όλη την κούρασή μου από την υπερένταση.

Σήμερα ξημέρωσε η ημέρα των γενεθλίων σου. Γίνεσαι 8 ετών και θα σου πω κάποια πράγματα που δεν ξέρεις...

Μέσα σε αυτά τα 8 χρόνια, έχεις αντιμετωπίσει πολλούς φόβους, πολλούς θυμούς, πολλά ξενύχτια, πολλές ταλαιπωρίες. Σε όλα αυτά ήμουν δίπλα σου, πάντα ψύχραιμη και απόλυτα λογική, για να νιώσεις σιγουριά και ασφάλεια. Ατελείωτες ώρες ήμουν από πάνω σου για να δω αν αναπνέεις, ή σε παρακολουθώ όταν παίζεις, ή απλώς όταν σκέφτεσαι.
Έχουμε περάσει και αξέχαστες υπέροχες στιγμές, απλά με γαργαλητά μέχρι δακρύων (τα δικά σου από το γαργάλημα, τα δικά μου από χαρά), απίστευτες ώρες συζήτησης με σκέψεις σου για τον κόσμο, τους ανθρώπους, την φύση (και εγώ από μέσα μου να φουντώνω από περηφάνια), στιγμές που κατάλαβες το λάθος σου αλλά έπραξες για να το διορθώσεις είτε προς εμένα είτε προς φίλους σου (εκεί να δεις πόσο περήφανη με έκανες)!! 
Ανυπομονώ για όλα αυτά που θα έρθουν!!

Και πάντα θα είμαι δίπλα σου ...γιατί είμαι η μαμά σου!

Αυτό που δεν ξέρεις, είναι οι τόσες πολλές νύχτες και ώρες κλεισμένη στο μπάνιο, να κλαίω αθόρυβα για να μην σε ξυπνήσω, επειδή κι εγώ φοβόμουν μαζί σου, επειδή ένιωθα πολλές φορές ανίσχυρη μη έχοντας ένα μαγικό ραβδάκι να κάνω να περάσουν τα πάντα με ένα χόκους-πόκους, επειδή πονούσα κι εγώ μαζί με εσένα, επειδή ξέρω πως δεν μπορώ να σε προστατέψω από τα πάντα...

Ξέρω όμως ότι...
...ό,τι κι αν έρθει στον δρόμο σου θα το αντιμετωπίσεις!
...θα βρεις τις λύσεις για τα πάντα!
...θα είσαι δυνατός!
...θα είσαι συνεπής και υπεύθυνος!
...θα αγαπάς τον εαυτό σου και τους γύρω σου!
...θα είσαι ένας ενήλικας χρήσιμος στην κοινωνία,
   με ενσυναίσθηση, συναίσθηση και ευαισθησία!

Γιατί έτσι σε έμαθα!

Σήμερα γίνεσαι 8 ετών και σ' αγαπώ πολύ!




3 σχόλια:

  1. Συγκίνηση ένιωσα... γιατί όλες οι μαμάδες τους ίδιους φόβους και ανησυχίες έχουν! Να χαίρεσαι το αγγελούδι σου και να σε χαίρεται κι Εκείνο! Κια μην ανησυχείς, όλα αυτά που του έμαθες...απλά θα τα καταφέρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάλλη μου....με συγκινησες! Τα άγχη της μαμας δεν φευγουν ποτέ! Ατέλειωτα κλαματα για πράγματα που δεν μπορούμε να ελέγξουμε και οντως το μαγικό ραβδάκι θα ηταν πολύ χρήσιμο. Πολλές φορές νιώθω και γω αβοήθητη που δεν μπορω να διώξω την λύπη ή τον πόνο απο το παιδί. Αλλά θέλω να πιστευω οτι με αυτά που του μαθαίνω και τα εφόδια που προσπαθώ να του δώσω θα μπορεί να τα αντιμετωπίσει μόνος του. Εμείς απλά θα ειμαστε δίπλα τους όταν μας χρειαστουν!
    Να σου ζήσει!!!!
    Φιλιά πολλά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να το χαίρεσαι το παιδάκι σου Κάλη μου, να είναι γερό και να έχει όλα τα εφόδια να αντιμετωπίσει ό,τι και αν έρθει στην ζωή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.