Καθημερινός καθαρισμός προσώπου με φυτικά προϊόντα

Σας έχω πει πολλές φορές για την Yves Rocher και πόσο μου αρέσει η ιδεολογία της, η τεχνογνωσία που κρύβεται πίσω από αυτά τα προϊόντα και φυσικά τα ίδια τα προϊόντα, φυτικής προέλευσης. Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα από τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα και απαραίτητο καθημερινά. Ο λόγος για το ζελ καθαρισμού με χαμομήλι της σειράς Pure Calmille!



Ουσιαστικά πρόκειται για σαπούνι, αλλά χωρίς τις ιδιότητες του σαπουνιού που έχει την τάση να ξηραίνει την επιδερμίδα. Δηλαδή, αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο. Επιπλέον, αφαιρεί ρύπους και το δέρμα είναι καθαρό και λαμπερό.

Ένα επιπλέον plus σε αυτό το προϊόν, είναι ότι είναι extra οικονομικό μιας και χρειάζεσαι μόλις λίγες σταγόνες κάθε φορά. Προσωπικά, το χρησιμοποιώ κάθε πρωί και κάθε βράδυ, και διαρκεί μέχρι και 3 μήνες τουλάχιστον! Είναι 200ml βλέπεις!
Έχει ένα διακριτικό, υπέροχο άρωμα και υφή παχύρρευστη. Κάνει σαπουνάδα και ξεπλένεται με άφθονο νερό. Θα νιώσετε το δέρμα σας απαλό, καθαρό και να αναπνέει! Είναι απαραίτητο για καθημερινή χρήση! Από τα προϊόντα που πάντα έχω μαζί στο νεσεσέρ.

Μιας και είναι από τα αγαπημένα μου, το Kalli's blog και η Yves Rocher Popi Piraeus σας κάνουμε δώρο άλλο ένα για εσάς! Οι όροι του διαγωνισμού γνωστοί, διαβάστε τους όμως άλλη μία παρακάτω και συμπληρώστε και την φόρμα που θα βρείτε!
Ο διαγωνισμός ισχύει μέχρι τις 14 Οκτωβρίου!

1. Να κάνετε "μου αρέσει" στις σελίδες Kalli's blog και Yves Rocher Popi Piraeus.
2. Να κάνετε κοινοποίηση δημόσια της φωτογραφίας που θα βρείτε στο facebook εδώ.
3. Να συμπληρώσετε την φόρμα που θα βρείτε παρακάτω.


~~~~~~
Νικήτρια:

Όλγα Ζήνδρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.