Λαζάνια στην φόρμα


Δεν θεωρώ ότι ξέρω τα μυστικά για τέλεια λαζάνια, αλλά αυτήν την απόπειρα την θεωρώ επιτυχία! Λαζάνια λοιπόν σε φόρμα!



Τα πιτσιρίκια δεν τρώνε τον κιμά, οπότε έπρεπε να βρω κάτι άλλο για να γίνουν οι στρώσεις. Λαχανικά με μπεσαμέλ και τυρί τριμμένο ήταν η επιλογή μου!
Για να κάνω ένα τέτοιο πιάτο, έπρεπε να οργανωθώ ως προς την σειρά που θα προετοιμαστούν τα υλικά μου. Έβαλα πρώτα να βράσω τα λαχανικά, αρακάς και καλαμπόκι.



Στην συνέχεια ετοίμασα την μπεσαμέλ μου, έτσι είχα όλη την προσοχή μου στην μπεσαμέλ και τα λαχανικά κρυώνανε. Την συνταγή για την επιτυχημένη μπεσαμέλ μου μπορείτε να δείτε εδώ. Δοκιμάστε την και δεν θα σας σβολιάσει ποτέ μα ποτέ και είναι πολύ πιο νόστιμη από την έτοιμη στο φακελάκι του εμπορίου.
Στην συνέχεια ανακάτεψα τα λαχανικά με την μπεσαμέλ σε ένα μπολ και τα άφησα να κρυώσουν.

Ώρα για τα λαζάνια...
Τα ζεμάτισα σε μπόλικο νερό με αλάτι. Εδώ όμως επέλεξα να ζεματίζω φύλλο φύλλο κι όχι όλα μαζί για να έχω πιο έλεγχο και να μην μου κολλήσουν. Έτσι, μόλις έβγαζα το ένα έβαζα το άλλο. Είναι μια διαδικασία που θέλει λίγο περισσότερο χρόνο αλλά ήμουν σίγουρη πως δεν θα πήγαινε κάτι στραβά, όπως το να μου κοπούν τα φύλλα.

Σε μια φόρμα μακρόστενη του κέικ, έστρωσα χαρτί αντικολλητικό και άρχισα να ενώνω τα υλικά.



Έβαλα πρώτα 4 φύλλα για να καλύψω τα πλαϊνά και αφού έστρωσα υλικό από την μπεσαμέλ-λαχανικά, πρόσθεσα τυρί τριμμένο και τοποθέτησα άλλο ένα φύλλο.
Ουσιαστικά, αυτή ήταν η διαδικασία στην συνέχεια μέχρι απάνω. Φύλλο, μπεσαμέλ-λαχανικά, τυρί τριμμένο.
Για λίγη περισσότερη γεύση και τσαχπινιά, εναλλάξ στην στρώση με την μπεσαμέλ-λαχανικά, πρόσθετα 4-5 κουταλιές της σούπας κόκκινη σάλτσα.

Έψησα στον φούρνο για περίπου 15-20 λεπτά. Άφησα να κρυώσει λίγο και αναποδογύρισμα σε πιατέλα. Ευτυχώς ...δεν διαλύθηκε τίποτα!



Για να μην μου καούν τα φύλλα που ήταν στην επιφάνεια, κάλυψα με ένα φύλλο λαδόκολλας.
Τα λαζάνια έγιναν μαλακά, όπως έπρεπε, χωρίς να λιώνουν και η γέμιση απλά πεντανόστιμη! Την τρως και σκέτη με το κουτάλι!
Κατά προτίμηση αυτό το πιάτο τρώγεται ζεστό ...αλλά και την επόμενη ημέρα είναι τέλειο!




2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιδέα!!!!! τρελαίνομαι για λαζάνια και σίγουρα θα δοκιμάσω και αυτή την συνταγή! Ευχαριστώ Κάλλη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνονται εντυπωσιακά με αυτόν τον τρόπο η αλήθεια! Και επειδή στο ένα πακέτο λαζάνια, βγήκε και δεύτερη φόρμα, ξεφορμαρίστηκε πιο όμορφα από την πρώτη! Αναμένω εντυπώσεις όταν την δοκιμάσεις! Φιλάκια!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.