Μάσκα λεύκανσης νυκτός;

Είναι πολύ εκνευριστικό να έχεις διχρωμίες στην επιδερμίδα, τουλάχιστον σε εμένα δεν μου αρέσει και τις απέκτησα μετά τις εγκυμοσύνες. Για αυτό προτίμησα να δοκιμάσω τα φυτικά προϊόντα της Yves Rocher, η οποία έχει ολόκληρη σειρά λεύκανσης, την White Botanical.
Θα σας μιλήσω για την Μάσκα Νυκτός της White Botanical η οποία με ενθουσίασε!!!!

Μάσκα λεύκανσης νυκτός;


Μάσκα λεύκανσης νυκτός;

Η υφή της είναι σαν ζελ γαλακτερό το οποίο απλώνει και λιώνει μόλις έρθει σε επαφή με την επιδερμίδα.

Θα περίμενα μια ξηρότητα λόγο Λευκαντικής δράσης, αλλά καμία σχέση!

Έβαλα μία ποσότητα σε μέγεθος ρεβιθιού σε όλο το πρόσωπο, λίγα λεπτά πριν ξαπλώσω για να στεγνώσει. Δεν χρειάζεται ξέβγαλμα. Το άφησα όλο το βράδυ. Το πρωί η επιδερμίδα ήταν πολύ πολύ ενυδατωμένη και πολύ λεία και βελούδινη!!

Την χρησιμοποιώ εδώ και μία βδομάδα συστηματικά και η επιδερμίδα μου έχει ηρεμήσει και ισορροπήσει, σε συνδυασμό με την Ρευστή Φροντίδα Ημέρας Elixir!!

Ακόμη κι αν η White δεν είναι η σειρά περιποίησής σου, με αυτή τη μάσκα νυκτός, οι διχρωμίες και οι πανάδες θα μειωθούν ορατά στον πρώτο μήνα χρήσης! 
Το κυριότερο ξέρεις ποιό είναι; Ότι το δέρμα δεν θα ξεφλουδίσει ούτε θα αποκτήσει ξηρότητα. Γιατί, η σύνθεση της σειράς White Botanical είναι τέτοια που προστατεύει την επιδερμίδα. 

Τα μέλη της Yves Rocher έχουν 25% έκπτωση στις τιμές καταλόγου, οπότε μπορώ να την έχω πολύ πιο φθηνά. Ενημερώσου κι εσύ για το πως μπορείς να έχεις την έκπτωση επικοινωνώντας με εμένα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.