Οργάνωση παιδικού γραφείου

Μιας και μας αρέσει η οργάνωση και είναι η περίοδος που, λίγο έως πολύ, όλοι μας μπαίνουμε σε αυτό το mood ειδικά οι μαμάδες εν αναμονή της έναρξης της σχολικής χρονιάς, βρήκα μερικές ωραίες ιδέες για την οργάνωση του παιδικού γραφείου! Φυσικά από το αγαπημένου μου Pinterest







Στο blog creativeramblingsblog θα βρείτε ιδέα για το δωμάτιο δύο παιδιών, 
συνδυάζοντας παιχνίδι και εργασία!


Γενικά είμαι της άποψης ο χώρος της μελέτης να είναι λιτός και με τα απαραίτητα, ώστε να μην γίνεται απόσπαση προσοχής. Από όταν ξεκινήσαμε με αυτήν την λογική το γραφείο του Junior, λόγο απόσπασης προσοχής, τον έχει βοηθήσει πολύ.


Αυτά τα καρότσια τα βλέπουμε πολύ συχνά, για διάφορες χρήσεις! 






Έχω λατρέψει τις παραπάνω θήκες! Ειδικά τις διάφανες! Φαίνονται όλα τόσο τακτοποιημένα 
και με μια ματιά βρίσκεις αυτό που θέλεις χωρίς δυσκολία.
Με μια πρόχειρη αναζήτηση, μπορείτε να τα βρείτε σε eshop όπως aliexpress και amazon.
Εναλλακτικά, εάν πιάνουν τα χέρια σας, μπορείτε να φτιάξετε δικές σας 
από σκληρό χαρτόκουτο ή ξύλο.



Έπιπλα όπως από το ΙΚΕΑ, μπορούν να συνδυαστούν με άπειρους τρόπους, 
με βάση τον δικό σας χώρο. Για αρκετά χρόνια, όσο τα παιδιά μου ήταν στο δημοτικό,
το σύστημα αποθήκευσης TROFAST μας είχα εξυπηρετήσει πάρα πολύ!
Πέρα από τον προφανή τρόπο χρήσης, μπορεί να προσαρμοστεί για παιδικό γραφείο,
όπως φαίνεται στην φωτογραφία.



Μπορείτε να δείτε ιδέες που έχω βρει στον πίνακα του Pinterest "Organize".
Ακολουθήστε με στο Pinterest εάν έχετε κι εσείς λογαριασμό.
Έχετε μια δικιά σας ιδέα; Στείλτε μου στο email!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.