Happy 40s!

 Happy Birthday to Me!



Είναι κάποιες στιγμές της ζωής σταθμός, αυτές που αναφέρεσαι ως πριν και μετά από το γεγονός αυτό. Φτάνοντας τα 40 θα έλεγα πως δεν είναι σταθμός, αλλά επιβεβαίωση όσων έχουν προηγηθεί. Την ηλικία την βλέπω ως ένα νούμερο, έναν αριθμό. Δεν έχω κόμπλεξ στο να πω την ηλικία του, το αντίθετο. Θεωρώ τυχερό τον εαυτό μου που έφτασα στα 40, ενώ άλλοι δεν είχαν το προνόμιο αυτό. Ένα επιπλέον επειδή έχω βρεθεί σε δύσκολη στιγμή που υπήρχε αμφιβολία εάν θα γιορτάσω τα τρίτα μου μόλις γενέθλια. 

Συνήθως οι άνθρωποι βλέπουμε το αποτέλεσμα, μη δίνοντας βάση στην πορεία, το ταξίδι. Μα το ταξίδι ακριβώς είναι αυτό που έχει σημασία. Με τις σωστές διαδρομές, μα κυρίως τις λάθος στροφές, αυτές που σε έμαθαν να λογαριάζεις πιο σοφά το επόμενο βήμα. Μετρώντας τις φορές που έπεσες, μα κυρίως τις φορές που σηκώθηκες και προχώρησες. 

Φτάνοντας στα 40, πιο σοφή, πιο πολύχρωμη. Θέτοντας νέους στόχους. Ευγνώμον για όλους όσους υπήρξαμε μαζί στην διαδρομή, μα και για όσους άλλαξαν οι πορείες μας. 

Πιο εγώ! 

Χρόνια μου πολλά λοιπόν! Να αγαπάτε και να προσέχετε τον εαυτό σας κάθε ημέρα! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.