CHALLENGE-MyBestOfMe

Με την Μαρία από το beautyharmonyblog.gr είχαμε μια ιδέα 

...είπαμε να κάνουμε ένα °CHALLENGE στο Instagram


CHALLENGE-MyBestOfMe



Ο κάθε ένας από εμάς έχει μια °ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ, αυτή η συνήθεια που μας κάνει να νιώθουμε πιο όμορφα, μας κάνει καλό, μας δίνει ένα boost στην καθημερινότητα και μας γεμίζει θετική διάθεση!

°ΑΦΟΡΜΗ στάθηκε ένα story που ανέβασα με την όμορφη συνήθειά μου...από όταν γνώρισα την Yves Rocher και τα υπέροχα προϊόντα της ξεκίνησα να τα χρησιμοποιώ και να περιποιούμαι τον εαυτό μου (κάτι που είχα παραμελήσει πάρα πολύ)! Έφτιαξε η επιδερμίδα μου, έφτιαξε και η διάθεσή μου! Με μόλις 5' καθημερινά! Ήταν μια νέα όμορφη συνήθεια από την οποία ξεκίνησαν κι άλλες μικρές όμορφες συνήθειες! 

CHALLENGE-MyBestOfMe
°Κάποιες μοιραστήκατε φωτογραφίες μαζί μας, κάποιες αφήσατε σχόλιο, με το tag #mybestofme  Αλληλοεμπευστήκαμε και πραγματικά είχαμε/είχατε έμπνευση!
Πάμε να δούμε τις °ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ που μοιραστήκατε;

°

°Αγαπημένη συνήθεια η διπλή χρήση μάσκας. Μάσκα καθαρισμού και Μάσκα ενυδάτωσης.

°Αφιερώνω 15 λεπτά το πρωί στον εαυτό μου πριν ξεκινήσω δουλειά και το βράδυ πριν κοιμηθώ θα διαβάσω έστω και μια σελίδα από ένα βιβλίο.

°Μια φορά την εβδομάδα κάνω μια μάσκα προσώπου ή απολέπιση...με κάνει να νιώθω πολύ καθαρό το πρόσωπο που για εμένα είναι πολύ σημαντικό!!! (εννοείται ότι κάθε μέρα πριν πέσουμε για ύπνο κάνουμε ένα καλό de makeup)

°Εγώ κάθε πρωί περπατάω στη φύση.

°Εγώ μια καλή συνήθεια σηκώνομαι το πρωί και κάνω ασκήσεις γιόγκα διαλογισμό αναπνοές.

°Πριν αρχίσω δουλειά δίνω στον εαυτό μου 15 λεπτά με ήρεμη μουσική και χωρίς κάτι να μου αποσπάσει την προσοχή, για να γράψω σε ένα τετράδιο τι θα κάνω στην ημέρα μου. Βάζω πρώτο πρώτο αυτό που με αγχώνει περισσότερο. Έτσι το τελειώνω πρώτο και γρήγορα, και η υπόλοιπη ημέρα κυλάει πιο ήρεμα!


Η Μαρία από το beautyharmonyblog.gr , μοιράστηκε την δική της °ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ...

°Η δική μου ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ είναι κάθε μέρα για 10 λεπτά να βάλω τα πόδια μου ψηλά στον τοίχο! Η συνήθεια αυτή έχει και όνομα (αμέ!) Και στην γιόγκα είναι γνωστή ως viparitakarani. Είναι μια στάση γιόγκα που με βοηθά να ξεκουράσω το μυαλό και το σώμα. Γιατί;
-Χαλαρώνουν τα πόδια από την κούραση της ημέρας (νοιώθω ξεκούραστη μετά).
-Βελτιώνει το πρήξιμο των ποδιών άρα και την λεμφική κυκλοφορία.
-Μειώνονται οι πόνοι στην μέση.
-Γίνονται καλές διατάσεις στα πόδια ακόμη και αν δεν είσαι το κορίτσι λάστιχο.
Οι ειδικοί της γιόγκα επιμένουν ότι βελτιώνεται ο ύπνος και μειώνονται αισθητά οι πονοκέφαλοι/ημικρανίες.


Έχεις μία °ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.