Βιβλία που ξεχώρισα το 2021

2:55 μ.μ.

 Αν και το 2021 δεν ήταν η πιο διαβαστερή χρονιά και θα το καταλάβατε από τις δημοσιεύσεις μου που δεν ήταν συχνές όσο θα ήθελα. Η διάθεση δεν ήταν η καλύτερη και το μυαλό ήταν αλλού. Παρόλα αυτά, κάποια βιβλία που ξεχώρισα από όσα διάβασα και προτείνω να διαβάσετε κι εσείς!

Βιβλία που ξεχώρισα το 2021. Kalli's blog




Η χρόνια που πέρασε ήταν γεμάτη με πολλά δυσάρεστα γεγονότα και κυρίως με πολλές γυναικοκτονίες και ενδοοικογενειακή βία. Οπότε, αυτό το βιβλίο της Μαρίας Ιωάννου βασισμένο σε αληθινά γεγονότα και βιώματα της συγγραφέως δεν θα μπορούσε να λείπει από την λίστα. 




Το βιβλίο της Μισέλ Άνταμς-Θεοδώρου με είχε συγκινήσει από τις πρώτες κι όλας σελίδες. Μου θύμισε κάτι λίγο από την ταινία Ημερολόγιο, έχει αυτή την ρομαντική αναπόληση. 




Ένα ιδιαίτερο βιβλίο από έναν ιδιαίτερο συγγραφέα. Από τα βιβλία που δεν συνηθίζω να διαβάζω, αλλά ο Χρίστος Τσιαήλης μας έδωσε μία σειρά διηγημάτων που ανατρέχοντας ξανά και ξανά διαβάζοντάς τα, ανακαλύπτεις κάτι νέο. Το κοινό σε όλα τα διηγήματα είναι η διαπίστωση του εαυτού μας, του είναι μας, της οντότητάς μας, των γιατί, των από πού και προς τα πού. Της αρχής μας και του τέλους μας.





Το μυθιστόρημα της Kristin Hannah η αλήθεια δεν το ευχαριστήθηκα όσο θα ήθελα, ίσως λόγο timing. Αδιαμφισβήτητα όμως, η γραφή απολαυστική, πλούσια , με πολλές περιγραφές, ζωντανές, ώστε η συγγραφέας μας "έβαλε" κατά κάποιον τρόπο να ζήσουμε στην ιστορία της. Η Έλσα έγινε η ηρωίδα μου αυτό το διάστημα. 



Όπως είπα η χρόνια που πέρασε δεν ήταν από τις πιο διαβαστερές. 
Ανακάλυψα πως κάποια βιβλία δεν τα έχω παρουσιάσει ακόμη διαδικτυακά!
Ντροπή μου, το ξέρω, αλλά δικαιολογήστε με... η χρονιά ήταν δύσκολη.

Πείτε μου όμως, έχετε διαβάσει κάποια από τα παραπάνω βιβλία;
Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι καλύτερη από όλες τις απόψεις!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.