Spring Blogging Challenge της Κατερίνας (catherine-writes) | Οι απαντήσεις μου!

3:00 μ.μ.

Ανυπομονώντας για την Άνοιξη και να μπω στο ανάλογο mood, ήρθε πάνω στην κατάλληλη ώρα η πρόσκληση από την Δώρα και το blog mylittle curious blog (όπου μπορείς να δεις τις δικές της απαντήσεις) για το Spring Blogging Challenge της Κατερίνας από το blog της catherine-writes.com (όπου μπορείς να δεις όλες τις πληροφορίες).



Στην blogογειτονιά συνηθίζουμε τέτοια challenge

ώστε να γνωριζόμαστε καλύτερα, μα και για να διασκεδάζουμε άλλωστε.

 


Οι δικές μου απαντήσεις στο challenge:

1. Τί σημαίνει για εσένα η εποχή της άνοιξης;

Η Άνοιξη είναι η εποχή πριν το Καλοκαίρι, που είναι και η αγαπημένη μου εποχή. Ως εκ τούτου, την θεωρώ ως αρχή Καλοκαιριού. Ανανέωση, ήλιος, είναι τα πρώτα που έρχονται στο μυαλό μου, και αυτόματα η διάθεσή μου αλλάζει.

2. Ποια είναι η ωραιότερη ανοιξιάτικη ανάμνηση που έχεις;

Την Άνοιξη την έχω συνδυάσει με το Πάσχα, όπου πάντα ήμασταν στο εξοχικό. Πάντα γεμάτο λουλούδια, κόσμο, γιορτή, τραγούδια και διασκέδαση!

3. Έχεις κάποιο αγαπημένο αντικείμενο (ρούχο, αξεσουάρ κτλ) που να σου θυμίζει την άνοιξη;

Συνηθίζω να αλλάζω διακόσμηση στο σπίτι, όπως και να αλλάζω την διάταξη των επίπλων. Με το που φεύγουν τα χαλιά, γίνονται και τα παραπάνω. Άλλα καλύμματα, άλλα χρώματα. Πάντα λέω, πως εάν είχα χρήματα, μάλλον στο σπίτι θα τα έριχνα.... 

4. Υπάρχει κάποιο βιβλίο που να «μυρίζει» για εσένα άνοιξη;

"Ο μυστικός κήπος" ήταν και είναι από τα πιο αγαπημένα μου βιβλία. Ίσως λόγο του τόπου όπου διαδραματίζονται τα γεγονότα, αλλά και η αισιοδοξία που κρύβει, σίγουρα θα έλεγα πως είναι ένα βιβλίο Άνοιξης.

5. Έχεις κάποια ιδιαίτερη ανοιξιάτικη συνταγή να μοιραστείς;

Κοίτα να δεις τώρα...επειδή για εμένα Άνοιξη και Πάσχα πάνε μαζί, θα σου πω τα μοσχομυριστά πασχαλινά τσουρέκια!! 

6. Ποιο είναι το αγαπημένο σου μέρος για κοντινές ή και μακρινές ανοιξιάτικες αποδράσεις;

Η Σαλαμίνα είναι ο αγαπημένος μου προορισμός και ο τόπος με τις πιο αγαπημένες μου αναμνήσεις.

7. Ονόμασε 3 χρώματα που σε φέρνουν σε ανοιξιάτικο mood!

Οπωσδήποτε το πράσινο, το γαλάζιο και το πορτοκαλί!

8. Αγαπημένη ανοιξιάτικη δραστηριότητα, καθημερινή ή όχι;

Με το που σκάει ήλιος, βγαίνω για περπάτημα. Όπως και τα ασχολούμαι με τα λουλούδια μου και το μπαλκόνι. 

9. Θέλεις να κάνεις κάποιο νέο ξεκίνημα αυτή την άνοιξη;

Νιώθω πως τα τελευταία έτη είμαστε σε μία στασιμότητα, μα ταυτόχρονα με πάρα πολλές αλλαγές στην καθημερινότητα. Τόσο σε προσωπικό επίπεδο, όσο και παγκόσμιο. Για αλλαγή θα ήθελα μία σταθερότητα...

10. Ποια είναι τα αγαπημένα σου λουλούδια;

Αγαπημένα μου λουλούδια κυρίως, είναι οι ηλίανθοι. Αυτό το έντονο κίτρινο χρώμα και το μέγεθος του άνθους το λατρεύω. 

--------------------------------------------------------

Θα καλέσω να πάρει μέρος σε αυτό το Ανοιξιάτικο challenge την Μαρία από το beautyharmonyblog





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.