Προϊόντα μακιγιάζ για το Καλοκαίρι από Yves Rocher

Επιτέλους Καλοκαίρι... ανυπομονούσα για πάρα πολλούς λόγους, είμαι παιδί του Καλοκαιριού. Αλλά ναι, κάνει ζέστη. Και το μακιγιάζ γίνεται λίγο πιο δύσκολο... Για αυτό, προτιμώ φυσικό κι όχι φορτωμένο μακιγιάζ. Θα σας προτείνω μερικά προϊόντα που χρησιμοποιώ για τους ζεστούς μήνες του χρόνου και περιμένω και τα δικά σας σχόλια.

Προϊόντα μακιγιάζ για το Καλοκαίρι από Yves Rocher

Μία μάσκαρα είναι πάντα απαραίτητη.
Για να τονίσει τα βλέφαρα και το βλέμμα, ακόμη και χωρίς σκιά ή περίγραμμα ματιών.
Έχω μείνει πιστή στην Sexy Pulp της Yves Rocher. Λόγο για το πρακτικό της βουρτσάκι και γιατί την νιώθω ελαφριά στις βλεφαρίδες μου τονίζοντάς τες, χωρίς να με κουράζει.



Ρουζ για ζυγωματικά.
Μιας και θα μαυρίσουμε τώρα, προτιμήστε τόνους λίγο πιο σκούρους από ό,τι φοράτε συνήθως. Παραμένοντας όμως δροσερή και φωτεινή.
Η απόχρωση του ρουζ που προτιμώ είναι η Ροζ Ακαζού της Yves Rocher. Είναι ιδανική για μαυρισμένα δέρματα, ακόμη και τα πιο ανοιχτόχρωμα.

photo via http://www.nihanlamakyaj.com
Lip Gloss στα χείλη.
Το Καλοκαίρι θέλουμε ζουμερά χείλη, φουλ ενυδατωμένα και όσο έντονα επιθυμούμε. Ακόμη κι αν χρησιμοποιήσω κραγιόν, συνήθως θα εφαρμόσω μία λεπτή στρώση lip gloss από πάνω, για έξτρα γυαλάδα.
Παρόλα αυτά... σε μερικές περιπτώσεις πιο καθημερινές, θέλω ματ αποτέλεσμα. Οπότε κι εδώ έχω την λύση. Lip Gloss ματ! Και έχω το κατάλληλο ματ Lip Gloss που διατηρεί τα χείλη ενυδατωμένα!
Η νέα σειρά των ματ Lip Gloss της Yves Rocher ήρθε φέτος και έκανε την διαφορά σε ό,τι ματ έχουμε δοκιμάσει μέχρι τώρα. Το νιώθω ελαφρύ στα χείλη, βελούδινο και ενυδατικό, καμία σχέση με ό,τι ματ κραγιόν έχω δοκιμάσει, που τα χείλη μου τα ένιωθα σαν να έχουν απάνω στρώματα προϊόντος και επιπλέον είχαν αφυδατωθεί εντελώς.


Αυτά είναι τα βασικά τρία προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποιώ τώρα. Σημαντικό είναι να έχουμε δέρμα καθαρό και περιποιημένο. Έτσι το μακιγιάζ σε συνδυασμό με το μαύρισμά μας θα δείχνει απλά υπέροχο και λαμπερό.
Ωστόσο, για εσάς που θέλετε να χρησιμοποιήσετε make up, προτιμήστε πρώτα μία βάση για περισσότερη σταθερότητα. Βάσεις μακιγιάζ μας δίνει η Yves Rocher, ακόμη και αντηλιακή προσώπου που μπορεί να χρησιμεύσει για αυτόν τον λόγο, έτσι έχουμε και προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία.

Ένα extra προϊόν για εσάς που έχετε την τάση περισσότερης λιπαρότητας, είναι ένα πρωτοποριακό προϊόν, τα χαρτάκια για ματ όψη. Είναι χαρτάκια σε μπλοκάκι 50 τεμαχίων.
Αφού είσαι έτοιμη με το make up σου, περνάς ταμποναριστά με το χαρτάκι ώστε να αφαιρέσει όποιο ίχνος λιπαρότητας μπορεί να υπάρχει. Μπορείς να τα έχεις μαζί σου, όποτε νιώσεις κατά την διάρκεια της ημέρας λιπαρότητα στην επιδερμίδα, να επαναλάβεις την διαδικασία.

Ελπίζω να σε βοήθησα με τα παραπάνω tips! Εάν έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα, πες μου την γνώμη μου στα σχόλια! Καλό Καλοκαίρι να έχουμε!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.