Οι γευστικές μας επιλογές την εβδομάδα που πέρασε

Θα σας κάνω μία ερώτηση πολύ σοβαρή... εσείς μαγειρεύετε καθημερινά; Δηλαδή, κάθε ημέρα θα φτιάξετε διαφορετικό φαγητό; Μου έχουν πει αρκετοί πως για το απόγευμα μαγειρεύουν και δεύτερο φαγητό.



Εάν το κάνετε, μπράβο σας και σας θαυμάζω. Μπορεί να σας φαίνεται πως είμαι στην κουζίνα καθημερινά, αλλά πιστέψτε με δεν είναι έτσι. Απλά, προσπαθώ να βάζω μία οργάνωση και να μην περνώ πολύ χρόνο στην κουζίνα κάνοντας εύκολες συνταγές και προσπαθώ να μην μαγειρεύω καθημερινά.
Ε μία τέτοια εβδομάδα ήταν η προηγούμενη. Δεν μαγείρεψα κάθε ημέρα, είτε το φαγητό έβγαινε για δεύτερη ημέρα ή έφτιαξα κάτι πιο πρόχειρο όπως ομελέτα. Μία ημέρα το "ρίξαμε λίγο έξω" μετά από απαίτηση του junior να παραγγείλουμε burgers. 
Πάντως τώρα που ανεβαίνει η θερμοκρασία, σαλατούλες, γιαουρτάκι, φρουτάκια έχουν την τιμητική τους, τουλάχιστον εμένα με καλύπτουν για μεσημεριανό γεύμα.

Ωστόσο, σας βάζω τα πιο ιδιαίτερα που έκανα για να σας δώσω ιδέες... κολλάει το μυαλό και ξεμένουμε! Όσοι με παρακολουθείτε στο instagram ίσως να τα είχατε δει στα stories μου.

Κοτόπουλο με κολοκυθάκια, λεμονάτο στο φούρνο, με ρύζι.

Οι γευστικές μας επιλογές την εβδομάδα που πέρασε, Kalli's blog


Καλαμαράκια ροδέλες με πατάτες και κολοκυθάκια στικ στο φούρνο, με σαλάτα.
Εδώ να πω πως τα καλαμαράκια ήταν κατεψυγμένα από μία μάρκα που δεν είχα ξανά δοκιμάσει και μπορώ να πω πως μας άρεσαν πάρα πολύ!!
Επίσης, να σας πω πως τα παιδιά μου δεν τρώγανε εύκολα σαλάτα. Από την ημέρα που δοκίμασαν με Μπαλσάμικο Λεμόνι και Πορτοκάλι την τσακίζουν!! Έχει μία γλυκόξινη γεύση, περισσότερο προς το γλυκό και πολύ μας άρεσε!!

Οι γευστικές μας επιλογές την εβδομάδα που πέρασε, Kalli's blog


Μοσχαρίσιο κρέας με πατάτες και πιπεριές, κοκκινιστό, στην κατσαρόλα.
(Τρελαίνομαι όταν αυτές συγκεκριμένα τις πατάτες τις κάνω πουρέ!!!)

Οι γευστικές μας επιλογές την εβδομάδα που πέρασε, Kalli's blog


Λουκανόπιτα με σφολιάτα.
Αυτό είναι το σνακ για το σχολείο...τελευταία εβδομάδα σχολείου...και την ιδέα μου την έδωσε ο Άκης Πετρετζίκης που πολύ μου αρέσουν οι συνταγές του και τον παρακολουθώ.

Οι γευστικές μας επιλογές την εβδομάδα που πέρασε, Kalli's blog

Για γλυκάκι τιμήσαμε δεόντως το παγωτό την εβδομάδα που πέρασε! Δοκιμάσαμε επίσης σορμπέ Μάνγκο και μπορώ να πω πως έχει γίνει το αγαπημένο μου! Άκρως πιο δροσερό από το παγωτό!
Δοκιμάστε το!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.