Η χρησιμότητα της κριτικής στις online επιχειρήσεις
...αν και σαν λέξη προτιμώ εντυπώσεις.
Ίσως λόγο διαφορετικών δεδομένων τα τελευταία χρόνια (covid), πολλές επιχειρήσεις στράφηκαν στην online παρουσία. Από τις πιο μικρές έως τις πιο μεγάλες επιχειρήσεις κάνουν δυναμική την εμφάνισή τους διαδικτυακά και αυτό το θεωρώ πολύ καλό.
Ωστόσο, στην Ελλάδα δεν έχουμε συνηθίσει τόσο αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας, μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή. Τα φυσικά καταστήματα ήταν, είναι και θα είναι η πρώτη μας επιλογή, δημιουργώντας και προσωπική σχέση με τον πωλητή. Ωστόσο, στα νέα δεδομένα της εποχής, ακόμη κι οι πιο μικρές επιχειρήσεις μπορούν να έχουν παρουσία διαδικτυακή και να έχουμε όλοι εμείς πρόσβαση στα προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρουν.
Με την πληθώρα των social media, (δείτε facebook, instagram, tik tok, youtube) είναι πολύ εύκολο μία τέτοια μικρή επιχείρηση να δημιουργήσει περιεχόμενο και να έρθει πιο κοντά στον πελάτη. Διατηρώντας η ίδια μία μικρή επιχείρηση (προϊόντα Yves Rocher), μπορώ να κρίνω και από τις δύο μεριές. Εδώ όμως θα ήθελα να εστιάσουμε στο γιατί είναι σημαντικό να γράφουμε τις εντυπώσεις μας, είτε είμαστε ευχαριστημένη από τα προϊόντα/υπηρεσίες, είτε όχι.
Προσωπικά προτού αγοράσω ο,τιδήποτε θα ρίξω μια ματιά στις κριτικές του προϊόντος από ανθρώπους που το έχουν παραλάβει, αλλά και της σελίδας. Έτσι έχω μία εικόνα για το προϊόν και την ποιότητα της επιχείρησης, ως προς την εξυπηρέτηση για παράδειγμα. Ως καταναλωτής με βοηθά να έχω μία εικόνα από άλλους πελάτες ώστε να κάνω την καλύτερη δυνατή επιλογή. Γι' αυτό και θεωρώ σημαντικό, τις δικές μου εντυπώσεις να τις καταχωρώ στην εκάστοτε σελίδα. Οκ...προσπαθώ να το κάνω κι εγώ πιο συστηματικά πλέον. Ακόμη και σχόλιο κάτω από την ανάρτηση του προϊόντος βοηθά πολλούς άλλους. Φυσικά, πάντα με ευγενικό τρόπο.
Εσύ έχεις μπει σε αυτή τη διαδικασία; Γράψε μου τα σχόλιά σου...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Your comments make me smile :-)