Το κατοικίδιό μας!

1:46 μ.μ.
Πού να φανταστώ ότι γράφοντας πριν μερικές ημέρες αυτό το ποστ, θα ερχόταν πιο σύντομα η ημέρα που θα αποκτούσαμε ένα κατοικίδιο στο σπίτι. Εχθές ο άντρας μου ήρθε με ένα κουταβάκι στην αγκαλιά του. 55 ημερών, ράτσας πίτμπουλ με τεριέ, πολύ ζωηρό και παιχνιδιάρικο! Το είχε πάρει κάποιος, αλλά δυστυχώς το βαρέθηκε (;) και ήταν έτοιμος να το αφήσει στο δρόμο. Κρίμα δεν ήταν; Δεν είναι κουκλί;



Έχει ραβδώσεις στο τρίχωμά του, μαύρες και κίτρινες, και είναι σαν τιγράκι! Με το που μπήκε στο σπίτι ήθελε να το εξερευνήσει. Τα παιδιά περιττό να πω ότι ενθουσιαστήκανε. Αμέσως να το πάρουν αγκαλιά, να το χαϊδέψουν, να παίξουν. Η κόρη μου, σαν μεγαλύτερη, προσαρμόστηκε αμέσως. Ο γιος μου σαν πιο μικρός και πιο ευαίσθητος ίσως, είναι στην προσαρμογή. Μια το φοβάται μια του κάνει παιχνίδια. 

Η μαμά, εγώ δηλαδή, δεν μπορώ να πω ότι έδειξα τον ίδιο ενθουσιασμό. Όχι ότι είμαι αρνητική με το να έχω κατοικίδιο στο σπίτι. Όσο με τις ευθύνες που φέρει. Άλλωστε, όπως είχα πει και στο προηγούμενο ποστ, έχω μεγαλώσει με κατοικίδια. Αμέσως μπήκανε κανόνες στο σπίτι:

- Δεν ταΐζουμε το σκυλάκι, παρά μόνο με το δικό του φαγητό και σε συγκεκριμένες ώρες.

- Δεν το παίρνουμε συνέχεια αγκαλιά, δεν το κυνηγάμε, γενικά δεν είναι παιχνίδι!

- Κοιμάται μόνο στο κρεβάτι του και όχι στο δικό μας.

- Δεν το χτυπάμε.


Παιδιά και σκυλάκι στην εκπαίδευση! Το βράδυ το απομονώσαμε στην κουζίνα, μιας και είναι στο στάδιο εκπαίδευσης για τουαλέτα, για να μην ψάχνω το πρωί όλο το σπίτι για το πού θα καθαρίσω. Έχουμε σκοπό, μιας και είναι σκυλί που μπορεί να γίνει άψογος φύλακας αλλά και πολύ καλός φίλος με τα παιδιά, να το πάμε για εκπαίδευση στους 6 μήνες. Είδη ψάχνω στο διαδίκτυο για ειδική περιποίηση για πίτμπουλ. 

Είναι έξυπνα σκυλιά, εύκολα εκπαιδεύονται, το είδα άλλωστε με την 1η ημέρα που είναι εδώ έχει αρχίσει και υπακούει σε κάποιες εντολές. Του βγάλαμε και όνομα, Ρόκη! Όνομα και πράγμα! 

Πέρα από όλα, σίγουρα μεγαλώνοντας και με την κατάλληλη εκπαίδευση μπορεί να γίνει πολύ καλός φύλακας που για να είμαι ειλικρινής μπορεί να κοιμάμαι πιο ήσυχη τα βράδια! Επιπλέον, μου αρέσει που βλέπω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν με ένα σκυλάκι. Βλέπω ότι κάνει καλό και σε αυτά στο θέμα της ανατροφής τους, της συμπεριφοράς τους. 

Καλός τον δεχθήκαμε λοιπόν :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.