Τα μαλλάκια του δεν μακραίνουν! Γιατί;


Η κόρη μου είχε λίγα μαλλάκια όταν γεννήθηκε. Σαν κοριτσάκι θέλαμε να έχει μακρυά μαλλιά. Έφτασε 3 ετών και το μαλλάκι της ήταν δεν ήταν έως τους ώμους. Μέχρι που μια φίλη μας είπε να τα ψαλιδίσουμε στις άκρες για να πάρουν δύναμη. "Μα καλά" λέω εγώ "τόσο απλό είναι;". Κι όμως ναι! 

Ανά 3 μήνες περίπου πηγαίναμε κομμωτήριο και κόβαμε ίσα ίσα τις άκρες των μαλλιών. Πλέον τώρα, που είναι 5 ετών, τα μαλλάκια της έχουν φτάσει στην μέση της πλάτης της. Επιπλέον επειδή έχει λεπτή τρίχα, δεν βοήθησε ιδιαίτερα. Όχι λόγο κάποιου προβλήματος, αλλά από την φύση της. 

Τώρα τα χαιρόμαστε, τα χτενίζουμε, αλλά κοκαλάκι ακόμη δεν αποφασίζουμε να βάλουμε. Δεν θέλει! Αγοροκόριτσο μου γίνεται! Σαν εμένα χα! Από πού θα πάρει η κόρη μου; χαχαχα

Γι' αυτό μάνες που έχετε κοριτσάκια και θέλετε να μακρύνουν τα μαλλάκια τους αλλά αυτά επιμένουν να είναι κοντά, ακολουθήστε την συμβουλή και θα με θυμηθείτε!

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.