Μετά από υπερένταση...

11:46 π.μ.

Μετά την λήξει του μπαζάρ, ομολογώ πως μου βγήκε όλη η κούραση. Δεν κοιμόμουν σχεδόν καθόλου για 3 βράδυα λόγο άγχους και υπερέντασης. Ξέρετε, λόγο πρωτάρας στο είδος, ανησυχούσα αν θα πάνε όλα καλά. Οπότε, μετά ήμουν για λίγες ημέρες σαν ζόμπυ θα έλεγα. Κοιμόμουν και το μεσημέρι και το βράδυ έπεφτα σε νάρκη! Ναι αυτή είναι η ακριβής περιγραφή.

Σήμερα που νοιώθω καλύτερα, είπα να σουλουπωθώ λίγο. Αν και στο σπίτι, βάφτηκα ολίγον, έβαλα κολιεδάκι, σκουλαρικάκια (ταλαιπωρήθηκα να τα βάλω γιατί μου έχουν κλείσει οι τρύπες!!) και έγινα άνθρωπος! Γιατί πρέπει να περιποιούμαστε μόνο όταν θα βγαίνουμε έξω δηλαδή; 

Αυτές οι λίγες πινελιές με έκαναν αμέσως και αισθάνθηκα άλλος άνθρωπος. Επιπλέον, έχω πάρει μέρος στην πρόκληση Απριλίου του Zenhabits. Στόχος μου; Να πίνω νερό, όσο περισσότερο μπορώ μέσα στην ημέρα. Δεν τα πάω καλά με το νερό και πρέπει επιτέλους να φτιάξω μια καλύτερη σχέση μεταξύ μας. Όλοι ξέρουμε τα οφέλη από μία τέτοια καλή και ισορροπημένη σχέση, οπότε αφήνω αυτό το κομμάτι για να μην μακρυγορώ. Όσοι δεν έχετε επισκεφθεί το Zenhabits και δεν έχετε πάρει μέρος στην πρόκληση, πρέπει να το κάνετε άμεσα. :-))

Θέλω να πιστεύω πως εφόσον καθιερώσω τον στόχο αυτόν (να πίνω νερό κάθε ημέρα όσο περισσότερο μπορώ) η ενέργειά μου θα είναι περισσότερη. Επιπλέον, να βλέπω τα πράγματα θετικά, όσο γίνεται. Είδομεν ... Νεότερα στο τέλος του μήνα.




2 σχόλια:

  1. Τέλειος Στόχος!!! Μου αρέσει αυτό... λες να το κάνω κι εγώ. Θα ρίξω μια ματιά σε αυτό το site και θα δω. Καλή ανανέωση και καλή ξεκούραση με πολύ μα πολύ ύπνο... το βράδυ! Φιλιά. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητή Callie έλα να το κάνουμε μαζί! Δύσκολο μου φαίνεται για αρχή, γιατί πρέπει να το έχω συνεχώς στο μυαλό μου και να πιέζομαι να το θυμάμαι αλλά και να το πράττω... σήμερα δεν τα πήγα τόσο καλά όσο εχθές. Αύριο πρέπει και θέλω να τα πάω καλύτερα. Πες μου κι εσύ τι έκανες για να πέρνω ιδέες!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.