Θέλω μια ημέρα ρεπό, ζητάω πολλά; ...και θέμα ύπνου

3:09 μ.μ.

Η ημέρα ξεκινά με τα συνηθισμένα, πρωϊνό, μάζεμα του τραπεζιού, στρώσιμο κρεβάτια, προετοιμασία του μεσημεριανού. Ρούχα να μαζευτούν, άλλα να απλωθούν, άλλα να πλυθούν. Σκούπισμα, συμμάζεμα. Καθάρισμα το μπάνιο. Εάν έχεις και εξωτερικές δουλειές, ναι πρέπει να ετοιμαστείς και να διαθέσεις και έξτρα χρόνο για τα εξωτερικά.

Σήμερα το αποφάσισα. Σηκώθηκα (με το ζόρι) στις 11.30 το πρωί από το κρεβάτι. "Απέτησα" πρωϊνό και έτοιμο ζεστό νερό για μπάνιο. Και δεν έχω παράπονο, έγιναν.

Έλα μου ντε όμως που η συνήθεια δεν κόβεται εύκολα και να πάλι από την αρχή να κάνω τις εργασίες του σπιτιού. Αποφεύγω τον χώρο της κουζίνας μέχρι στιγμής, αλλά με βλέπω να πηγαίνω σε λίγο, γιατί δεν μπορώ να την βλέπω έτσι. Είμαι μαζόχα το ξέρω. Τι θα πάθει δηλαδή εάν μείνει έτσι για μία ημέρα σας ρωτώ;

Εν το μεταξύ, κοιμάμαι όρθια. Από την βαρεμάρα σίγουρα, γιατί κοιμήθηκα αρκετά αλλά ομολογώ όχι τόσο καλά. Έχω ένα θέμα με τον ύπνο τελευταία και δεν ξέρω πως θα καταφέρω να κοιμάμαι σωστά. Δέχομαι προτάσεις!

Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε όπως και να έχει :-)





3 σχόλια:

  1. Δυστυχώς το προγραμματάκι μας έχει γίνει συνήθεια..Ξέρεις πώς θα το αποφύγεις για λίγο? Πήγαινε βόλτα! Μακριά από κουζινικά, χεχε!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε καταλαβαίνω, αυτός ο ύπνος πια έχει γίνει πολυτέλεια. Από τότε που γέννησα, τρία χρόνια δηλαδή, δεν έχω ευχαριστηθεί ένα βράδυ ύπνο. Η μικρή μου βλέπεις δεν είναι του ύπνου και ακόμη ξυπνάει το βράδυ.... για να παίξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. #Μαμά Κουκουβάγια
    Δυστυχώς κουζινικά έποιασα... Βόλτα πήγα το απόγευμα και περπάτησα πολύ! Το ευχαριστήθηκα!!

    #Βάσω
    Αν και τα παιδάκια μου, έχουν μεγαλώσει και πλέον το βράδυ δεν έχουμε τέτοια θέματα, εγώ δεν κοιμάμαι καλά λόγω ψυχολογίας κυρίως. Υπομονή... θα μεγαλώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.