Πρώτη χρονιά στο σχολείο!


Και είμαι κατενθουσιασμένη όσο και αγχωμένη! 

Και τα δύο παιδάκια θα είναι στην ίδια αίθουσα, προνήπιο και νήπιο μαζί. Κάτι που με χαροποιεί γιατί δεν θα αποχωριστούν, τουλάχιστον για φέτος, ο ένας τον άλλον. Εχθές πήραμε τις πρώτες μας σχολικές τσάντες! Φυσικά τις διάλεξαν τα ίδια. Η μεν Hello Kitty και ο δε Μπομπ Σφουγγαράκι! Περιττό να πω πως μόνο που δεν κοιμήθηκαν μαζί με τις τσάντες τους το βράδυ! Ελπίζω να δείχνουν τον ίδιο ενθουσιασμό για το σχολείο ακόμη και μετά από ένα μήνα.

Όσο για εμένα ... έχω τις ανησυχίες μου όπως κάθε μαμά φαντάζομαι που πάνε τα παιδάκια της πρώτη φορά σχολείο. Όσο να 'ναι μέχρι τώρα όλο το διάστημα της ζωής τους είναι κοντά μου, δίπλα μου. Όπου εγώ κι εκείνα. Τώρα θα πρέπει αρκετές ώρες την ημέρα να είναι σε άλλο περιβάλλον, με άλλους ανθρώπους. 

Επιπλέον, με έχουν διαβεβαιώσει και άλλοι γονείς ότι ο πρώτος χρόνος στο σχολείο περνάει κυρίως με ιώσεις, κρυώματα και όλα αυτά τα 'καλά' που τα παιδάκια ουσιαστικά πάνε 3 φορές σχολείο και 2 μένουν σπίτι. 

Είμαι γενικά πολύ αισιόδοξη για το ξεκίνημα, δεν έχω φόβους, απλές ανησυχίες φυσιολογικές. Ε; Κάθε αρχή και δύσκολη. Αλλάζει όλη η καθημερινότητά μας. 

Χαίρομαι ιδιαίτερα και νοιώθω περηφάνια σαν μητέρα και ανυπομονώ για τα καλύτερα που θα έρθουν! 

3 σχόλια:

  1. Καλή αρχή, καλή αρχή!. Εμείς έχουμε μεγαλύτερη ποικιλία από εσάς. Νήπιο, τετάρτη δημοτικού και β΄ λυκείου! Άντα καλό κουράγιο σε όλους:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλη αρχη.Μην φοβασαι με τις ιωσεις. Απλα αν μπορεις οταν αρρωσταινουν κρατα τα λιγο παραπανω στο σπιτι. Γιατι υπαρχουν μαμαδες που δεν δουλευουν και τα στελνουν μιση μερα μολις πεσει ο πυρετος για να εχουν τη ησυχια τους.Και το εζησα περσι.Για τις μαμαδες που δουλευουν να καταλαβω τα παντα.
    Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Είναι σημαντική βοήθεια για εμένα να παίρνω συμβουλές από πιο έμπειρες!

    #Sheena ...έχετε μεγάλη ποικιλία, πως τα βγάζετε πέρα;

    #Parents Land ...είναι απόλυτα λογικό αυτό που λες, έτσι πιστεύω κι εγώ. Εγώ δεν εργάζομαι προς το παρόν, αλλά με το ξεκίνημα των παιδιών στο σχολείο θα το ήθελα. Ο βασικός μου προβληματισμός όμως είναι ο παραπάνω που λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.